به یاد استاد محمدرضا لطفی؛

گروه موسیقی «برافشان» با اجرای قطعه «کاروان شهید» به صحنه رفت

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۳:۱۹
کد خبر: ۳۹۸۹۴۳
گروه موسیقی «برافشان» با اجرای قطعه «کاروان شهید» به صحنه رفت
گروه موسیقی «برافشان» به خوانندگی غلامرضا رضایی و سرپرستی هامان خلیلی با اجرای قطعه «کاروان شهید» به یاد استاد محمدرضا لطفی، از مقام هنری این هنرمند فقید قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، گروه موسیقی «برافشان» به خوانندگی غلامرضا رضایی و سرپرستی هامان خلیلی شامگاه جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در ساری به صحنه رفت و با اجرای قطعه «کاروان شهید» به یاد استاد محمدرضا لطفی، از مقام هنری این هنرمند فقید موسیقی ایرانی قدردانی کرد.

در این کنسرت قطعاتی قدیمی از ساخته های علی اکبرخان شهنازی، رضاقلی تجریشی، علی اصغر بهاری و ابوالحسن صبا اجرا شد. ضمن اینکه در بخش دوم نیز قطعاتی از ساخته های هامان خلیلی سرپرست و آهنگساز گروه اجرا شد.

بخش پایانی این کنسرت اجرای قطعه «کاروان شهید» به آهنگسازی محمدرضا لطفی بود که گروه آن را به مناسبت سالروز درگذشت زنده یاد لطفی انتخاب کرده بود.

غلامرضا رضایی خواننده گروه قبل از اجرای این قطعه، گفت: بیش از یک سال است که با گروه موسیقی «برافشان» همکاری دارم و این گروه خودش را وامدار تفکر و اندیشه محمدرضا لطفی می داند. درست است که جسم خاکی هنرمندانی چون محمدرضا لطفی یا پرویز مشکاتیان در میان ما نیست ولی تفکر و اندیشه های آنها همیشه زنده است و به خاطر همین باید گفت لطفی ها و مشکاتیان ها هرگز نمرده‌اند.

در کنسرت گروه «برافشان» علاوه بر غلامرضا رضایی به عنوان خواننده گروه و هامان خلیلی به عنوان آهنگساز نوازنده تار و سرپرست، هنرمندانی چون وحید ربیع‌پور دف ودایره، پویا لقایی رباب، نیره فخری عود، مهدی ولی‌زاده نی، فریما موفقی کمانچه، مهدی دریاباری تار، سهیل اله دادیان تمبک، مرجان راغب سنتور، چکاد فشارکی کمانچه، فرزاد موسوی بم تار حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز