در آستانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛

«کتاب» فاضل نظری رونمایی می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۷:۲۵
کد خبر: ۳۹۹۰۰۵
«کتاب» فاضل نظری رونمایی می‌شود
تازه‌ترین مجموعه شعر فاضل نظری با عنوان «کتاب»، یکشنبه ۱۲ اردیبهشت، به همت فرهنگسرای رسانه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم رونمایی از کتاب فاضل نظری یکشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۱۷ با حضور استادان دانشگاه، چهره‌ها و مسئولان فرهنگی، شاعران و علاقه‌مندان شعر و ادب در سالن اجتماعات موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

مجموعه شعر «کتاب» که پنجمین دفتر شعر فاضل نظری محسوب می‌شود، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده و شامل ۴۰ غزل با مضامین عاشقانه، عارفانه و اجتماعی است.

فاضل نظری درباره علت نام‌گذاری این دفتر شعر به نام «کتاب» گفته است: «کتاب پیش از هر چیز نام معجزه پیامبر عزیزمان است و من با این نام‌گذاری درصدد بودم تا اهمیت این معجزه را یادآوری کرده باشم. از سویی دیگر انتخاب این نام، تلاشی برای نشان دادن اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی است.»

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، روبه‌روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند یا به سایت فرهنگسرای رسانه به نشانی resaneh.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما