اطلاعیه خانه موسیقی برای برگزاری مجامع عمومی به حد نصاب نرسیده

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۵:۴۸
کد خبر: ۳۹۹۰۶۰
اطلاعیه خانه موسیقی برای برگزاری مجامع عمومی به حد نصاب نرسیده
نوبت دوم مجمع عمومی جهت انتخابات هیات مدیره کانون های ده گانه خانه موسیقی نیز از هفته جاری آغاز می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا، پس از عدم برگزاری نوبت اول مجمع عمومی کانون ها به دلیل نرسیدن به نصاب لازم، از هفته جاری نوبت دوم مجامع عمومی و انتخابات هیات مدیره کانون های خانه موسیقی آغاز می شود.  در این هفته مجمع عمومی نوبت دوم کانون های خوانندگان کلاسیک، صدابرداران و پژوهشگران به ترتیب روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار می شود و هیات مدیره جدید کانون های یاد شده انتخاب خواهند شد. نوبت دوم مجمع عمومی دیگر کانون ها نیز طبق جدول اعلام شده برگزار خواهد شد.

طبق ماده ۳ آیین نامه انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون های تخصصی، مجمع عمومی در نوبت اول با شرکت نصف به علاوه یک اعضا و در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضا رسمیت پیدا می کند این در حالی است طی هفته های گذشته نوبت اول مجمع عمومی ۸ کانون تخصصی خانه موسیقی به نصاب لازم برای برگزاری نرسید و انتخابات هیات مدیره به نوبت دوم مجمع عمومی موکول شد.

پیرو مصوبه هیات مدیره خانه موسیقی در خصوص تعیین تاریخ انتخابات کانون های تخصصی، روند انتخابات طبق آیین نامه (مصوب ۲۰ دی ماه ۱۳۹۴)  از فروردین ماه سال جاری آغاز شد.  

طبق اعلام روابط عمومی خانه موسیقی  اعضای خانه موسیقی می توانند با مطالعه آیین نامه انتخابات خانه موسیقی به صورت فراگیر در این انتخابات شرکت کنند. بدیهی است پس از انتخابات اعضای هیات مدیره کانون ها، مجمع عمومی نمایندگان کانون ها جهت انتخاب اعضای هیات مدیره اصلی خانه موسیقی متعاقبا برگزار خواهد شد.

بر اساس ماده سوم  آیین نامه انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون های تخصصی، مجمع عمومی در نوبت اول با شرکت نصف به علاوه یک اعضا و در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضاء رسمیت پیدا می کند. همچنین اعضایی که قصد نامزدی در انتخابات هیات مدیره کانون های تخصصی را دارند باید حداقل یک هفته قبل از برگزاری مجمع، نامزدی خود در انتخابات را به هیات مدیره کانون اعلام نمایند. انتخاب اعضای هیات مدیره های کانون های تخصصی نیز از میان اعضای پیوسته صورت می گیرد و  هیات مدیره کانونهای تخصصی به مدت چهار سال انتخاب می شوند  که انتخاب مجدد آنها برای دوره های بعد بلامانع است. انتخاب بازرس نیز از میان داوطلبان پیوسته و وابسته یک با راٌی مخفی و توسط مجمع عمومی صورت می گیرد.

لازم به توضیح است اشخاصی که فاقد کارت عضویت معتبر باشند، تحت هیچ عنوان حق نامزدی و یا شرکت در انتخابات و حضور در مجمع عمومی را ندارند.

براساس این گزارش مجمع عمومی کانون هایی که در نوبت اول به نصاب لازم برای برگزاری نرسیدند، در نوبت دوم طبق برنامه زیر برگزار می شود. این جدول در صورت به حد نصاب نرسیدن نوبت اول دیگر کانون ها تکمیل خواهد شد.

- کانون خوانندگان کلاسیک، یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، ساعت ۱۲ تا ۱۵، تالار وحدت

- کانون صدابرداران، دوشنبه سیزدهم اردیبهشت، ساعت ۱۴ تا ۱۷، تالار اجتماعات خانه موسیقی

- کانون پژوهشگران، سه شنبه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۴ تا ۱۷، تالار اجتماعات خانه موسیقی

- کانون آهنگسازان، شنبه هجدهم اردیبهشت، ساعت ۱۴ تا ۱۷، خانه هنرمندان ایران

-  کانون مدرسان، دوشنبه بیستم اردیبهشت، ساعت ۱۴ تا ۱۷، خانه هنرمندان ایران

- کانون سازندگان ساز، چهارشنبه بیست و دوم  اردیبهشت، ساعت ۱۴ تا ۱۷، خانه هنرمندان ایران

-کانون نوازندگان کلاسیک، شنبه بیست و پنجم اردیبهشت، ساعت ۱۲ تا ۱۵، تالار وحدت

- کانون خوانندگان سنتی، یکشنبه نهم خرداد، ساعت ۱۱ تا ۱۵، تالار وحدت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز