با حضور شاگردان آموزشگاه سمندریان:

جشن تولد حمید سمندریان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۳:۲۷
کد خبر: ۳۹۹۰۸۹
جشن تولد حمید سمندریان برگزار شد
جشن تولد زنده‌یاد حمید سمندریان با حضور شاگردان آموزشگاه سمندریان، عصر روز شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه در محل این آموزشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این مراسم که با حضور حمید لبخنده مدیر آموزشگاه سمندریان و همچنین محمودرضا رحیمی، احمد ساعتچیان، علی اصغر دشتی، الیکا عبدالرزاقی، بهرام افشاری و کاوه سمندریان برگزار شد، لبخنده به شاگردان ترم جدید آموزشگاه خیر مقدم گفت و به ذکر خاطراتی از حمید سمندریان پرداخت.

در ادامه محمودرضا رحیمی نیز از اینکه آموزشگاه سمندریان حفظ شده اظهار خوشحالی کرد و یادآور شد: اینجا برای ما مکانی خانوادگی است که از سال ۷۳ در این مکان دور هم جمع می‌شویم و خوشحالیم که همچنان حفظ شده است.

وی با بیان اینکه استاد سمندریان یگانه بود، افزود: حمید سمندریان در دورانی سخت توانست هنر قدم و جدید را به هم ربط دهد.

سپس احمد ساعتچیان با بیان اینکه استاد سمندریان همیشه کلاس را با ذکر نام و خاطرات خود از استادش ادوارد مارکس شروع می‌کرد، گفت: من هم با نام استادم حمید سمندریان کلاس را شروع می‌کنم و به شما علاقه‌مندان و شاگردان جدید آموزشگاه می‌گویم که صبور باشید و تلاش کنید و مطمئن باشید که در حرفه خودتان موفق می‌شوید.

علی اصغر دشتی نیز در بخش دیگری از این مراسم به ذکر خاطره‌ای از زنده‌یاد سمندریان پرداخت و گفت: در اداره تئاتر و در دور اول تمرینات نمایش «بازی استریندبرگ» شاهد بودم که استاد به ثانیه ثانیه حضور بازیگران نمایش توجه می کرد. وقتی نمایش را دیدم، متوجه شدم که استاد برای هر ثانیه بازی ها و بازیگر فکر داشته است.

در ادامه الیکا عبدالرزاقی و بهرام افشاری نیز به ذکر خاطراتی از زنده‌یاد حمید سمندریان پرداختند. افشاری در بخشی از صحبت‌های خود یادآور شد: استاد همیشه می‌گفت که اگر در بازیگری صبر ایوب، پوست کرگدن و علم فیلسوف را به صورت همزمان داشته باشید، موفق خواهید شد.

بخش پایانی این مراسم نیز به خاموش کردن شمع‌های کیک تولد زنده‌یاد حمید سمندریان اختصاص داشت که این کار توسط کاوه سمندریان انجام شد. وی در این بخش از مراسم با لحنی طنز گفت: پدر من خیلی شیرینی دوست داشت و هر گاه شاگردی دیر در سر کلاس حاضر می‌شد یا شاگردی کاری را انجام نمی‌داد، جریمه او خریدن شیرینی بود.

نظر شما