حضور مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی در افتتاحیه نمایشی از نجف آباد

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۹:۴۸
کد خبر: ۳۹۹۶۲۰
حضور مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی در افتتاحیه نمایشی از نجف آباد
نادر برهانی مرند در حضور مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی نمایش "هفت خوان هملت" را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، روز گذشته نمایش «هفت خوان هملت» به طراحی و کارگردانی محمد جواد سجادی در تئاتر باران به دست نادر برهانی مرند افتتاح شد.همچنین مهندس مهدی شفیعی (مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی) به همراه پیمان شریعتی (معاون اجرایی مرکز هنرهای نمایشی) و وحید لک (مشاور هنری مرکز هنرهای نمایشی) در راستای حمایت از تئاتر شهرستان ها در روز اول به دیدن این نمایش نشستند و به اهمیت اجرای جوانان علی الخصوص گروه های شهرستان در تهران اشاره کردند.

احمد کاوری،فهیمه امن زاده و فواد خراباتی از دیگر هنرمندانی بودند که در روز افتتاحیه حضور پیدا کردند.

محمدجواد سجادی در خصوص داستان نمایش می‌گوید: "هفت خوان هملت" نظیره طنز آمیز هملت شکسپیر است که نقالی می شود و امروز در کنار زندگی حال شما اتفاق می افتند.در این نمایش تمامی نقش ها توسط سه بازیگر و به صورت بازی در بازی صورت می گیرد.همچنین موسیقی نقش مهمی را در این کار ایفا می کند،در واقع نوازندگان بخشی از نمایش هستند.

عرفان آیتی، ابوالفضل صفوی، مصطفی قیصری ها سه بازیگر این نمایش هستند و همچنین حمیدرضا آذرنگ (کارگردان،نویسنده و بازیگر) به عنوان مشاور کارگردان گروه را همراهی می کند.

این نمایش پیش از این در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی اصفهان بهترین اثر از نگاه هیئات داوران شناخته شد و توانست برنده جایزه اول کارگردانی،جایزه اول بازیگری (مشترک برای هر سه بازیگر)،جایزه اول طراحی پوستر و بروشور . کاندید بهترین موسقی نیز شود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: محمدرضا معتمدی و مجید ابراهیمی (موسیقی)/محمدصادق زرجویان (طراح پوستر،بوشور و عکاس)/راضیه فاضلی(دستیار کارگردان)/آوا فیاض(مدیر تولید،تبلیغات و مشاور رسانه)/ مریم پوراحمدی(روابط عمومی)/ اجرای تبلیغات(گروه تماشاچی حرفه ای)

نظر شما