۱۵هنرمند بین المللی در شیراز گردهم آمدند

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۱:۴۱
کد خبر: ۳۹۹۶۸۵
۱۵هنرمند بین المللی در شیراز گردهم آمدند
شیراز- ۱۵ هنرمند بین المللی در شیراز گردهم آمدند و طی نشستی پیرامون هنر معاصر و تجربه های میان فرهنگی گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، یکشنبه شب در نشستی که با حضور ۱۵ هنرمند بین المللی از جمله هانا بادر، گرهارد وُلف، کلاوس پیتر هازه و کامبیز موسوی اقدم برگزار شد. مباحثی که از سوی این گروه در سراسر دنیا دنبال می شود با حضور دانشجویان رشته های هنر و استادان رشته های نقاشی، گرافیک و هنرهای تجسمی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این نشست، ضمن بازدید از نمایشگاه، پیرامون هنر معاصر و تجربه های میان فرهنگی گفتگو شد که هانا بادر در این گردهمایی، گفت: برای محققان جالب است که بدانند میان هنرمندان و مردم چه دیالوگ هایی رد و بدل می شود. افزون بر این در مکان های مختلف شاهد وجود این علاقه در میان پژوهشگران هستیم.

او افزود: آنچه برای ما مهم است مقوله هنر است و به همین برای تحقیق به این کشور آماده ایم. ما روی این پروژه بزرگ کار می کنیم و تلاش می کنیم به درک بالایی از هنر دست یابیم چراکه محققان دیگری هم روی این پروژه کار می کنند از این رو باید اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

گرهارد وُلف هم با بیان اینکه از استقبال ایرانیان از برنامه هنری برگزار شده در نگارخانه وصال شگفت زده شده است، گفت: می خواهیم بدانیم هنرمندان برای چه اینجا هستند و چه اتفاقی قرار است اینجا رخ دهد.

او ادامه داد: ما برای بازدید از شهر نیامده ایم بلکه اینجا هستیم تا پژوهش خود را در شیراز و شهرهای دیگر کشور انجام دهیم. از این رو می خواهیم هنر و فرهنگ ایران را در زمان کنونی ببینیم و بدانیم هر پروژه هنری در برهه زمانی کنونی چگونه شکل می گیرد.

در ادامه این نشست که با استقبال هنرمندان روبه رو شد طرفین به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

 

منبع: مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز