«کلوچه‌های خدا» به مرکز تئاتر کانون می آید

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۵:۵۷
کد خبر: ۳۹۹۷۸۶
«کلوچه‌های خدا» به مرکز تئاتر کانون می آید
نمایش «کلوچه‌های خدا» از روز پانزدهم اردیبهشت در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «کلوچه های خدا» برگرفته از کتابی به همین نام اثر کلر ژوبرت است که در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی آرش شریف‌زاده دومین تولید از طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۴ است. در این نمایش خرس کوچولو از خواب زمستانی بیدار می‌شود و همه جا را سرسبز می‌بیند و تصمیم می‌گیرد از خدا به خاطر این همه زیبایی تشکر کند ولی نمی‌داند که چگونه این کار را انجام دهد تا این‌که کلاغ به او می‌گوید ...

سعید حاجی حیدری، مصطفی دارابی، مبینا احرار، سحر زینلی، شایان موسوی و شکیبا مولوی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

آهنگسازی این نمایش را فرید نوایی، طراحی صحنه و لباس را ریحانه مطهری و آرش شریف‌زاده به عهده داشته‌اند. همچنین طراحی و ساخت عروسک‌های این نمایش به عهده‌ مژده زکریا بوده و شعرهای آن را مهدی فرشید‌سپهر سروده است.

نمایش «کلوچه‌های خدا» از تولیدات جدید مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تهیه‌کنندگی محمدرضا کریمی صارمی است. این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ برای عموم و صبح‌ها ویژه مهد کودک‌ها و مدارس در اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز