با حضور دو مدیر ارشد؛

غرفه نمایشگاه کتاب فرانکفورت در شهرآفتاب دایر می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۰:۳۹
کد خبر: ۴۰۰۲۷۸
غرفه نمایشگاه کتاب فرانکفورت در شهرآفتاب دایر می‌شود
کلاودیا دوبری و اورزولا هولپ از مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ضمن اعلام حضور در نمایشگاه کتاب تهران جزئیات برنامه‌های خود در این رویداد را تشریح کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، کلاودیا دوبری مدیر پروژه‌های بین‌المللی و اورزولا هولپ مدیر فروش در کشور کره، آسیای جنوب شرقی، ایران و قارۀ آفریقای نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، در اطلاعیه‌ای مشترک ضمن اعلام برپایی غرفۀ مشترک آلمان با این نمایشگاه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن شمارۀ دو شهر آفتاب، از نمایش بیش از ٣٥٠ عنوان از ١٥٠ ناشر آلمانی زبان در این غرفه خبر دادند.

براساس این اطلاعیه نشست روخوانی و بحث «یک زبان - سه کشور» با شرکت خانم اولا لنتسه (آلمان)، پتر شتام (سوئیس) و آنا بار (اتریش)، روز سه‌شنبه سوم ماه مه (14 اردیبهشت) ساعت چهار و نیم بعد از ظهر، شهر کتاب، خیابان شهید بهشتی و روز چهارشنبه چهارم ماه مه ساعت پنج عصر در کانون زبان فارسی، خیابان ولیعصر، خیابان عارف نسب، شمارۀ دوازده، برگزار می‌شود.

همچنین آقای توبیاس فوس (معاون رئیس و مسئول بخش بازارهای بین‌المللی) و خانم آنیتا جعفری (مدیر انجمن حمایت از نشر ادبیات آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین در آلمان) در روزهای پنجم و ششم ماه مه از نمایشگاه کتاب تهران دیدار خواهند کرد.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت بزرگترین نمایشگاه کتاب و رسانه در جهان است و هر سال بیش از ٧١٠٠ عرضه کننده از ١٠٠ کشور و قریب به ٢٧٥٠٠٠ بازدیدکننده در آن شرکت می‌کنند. کنفرانس‌های تخصصی در عالیترین سطح نمایشگاه فرانکفورت را به مهمترین منبع الهام برای کارشناسان و سازندگان محتوی در سراسر جهان تبدیل کرده است. طی هفتۀ برگزاری نمایشگاه  برنامه‌های متعدد ملی و بین المللی  پیرامون مهمترین مسائل مربوط به صنعت نشر اجرا می‌شود.

همچنین هر سال بیش از ٩٠٠٠ خبرنگار از هشتاد کشور و صد بنگاه رسانه ای از پنجاه کشور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت میکنند. نمایشگاه کتاب فرانکفورت توسط یکی از زیرمجموعه‌های اتحادیۀ ناشران و کتابفروشان برگزار میگردد که مسئولیت سازماندهی شرکت ناشران آلمانی در حدود بیست نمایشگاه کتاب و دیگر برنامه‌های بین المللی ویژۀ صنعت نشر را نیز بر عهده دارد.

 

منبع: مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز