«صدای کتاب» را از رادیو فرهنگ بشنوید

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۷:۱۶
کد خبر: ۴۰۰۴۴۵
«صدای کتاب» را از رادیو فرهنگ بشنوید
شبکه رادیویی فرهنگ طبق سنت ۱۸ ساله خود در محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم برنامه زنده ای طراحی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، این برنامه با نام «صدای کتاب» در طول برگزاری نمایشگاه کتاب هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با رویکرد اطلاع رسانی - تحلیلی و با حضور جمعی از متولیان برگزاری نمایشگاه، نویسندگان و دیگر تولیدکنندگان کتاب، مهمانان خارجی نمایشگاه و بازدیدکنندگان پخش خواهد شد.

«صدای کتاب» با گزارش های زنده و تولیدی، نمای کاملی از نمایشگاه را برای مخاطبان برنامه ترسیم خواهد کرد. همچنین بخش معرفی تازه های نشر، خرید کتاب را برای بازدیدکنندگان آسان تر می کند.

دیدار با برنامه سازان شبکه فرهنگ و کارشناسان فرهنگی از دیگر برنامه های غرفه شبکه فرهنگ است.

رادیو فرهنگ تنها شبکه رادیویی است که در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت و برنامه زنده «صدای کتاب» را از محل برگزاری نمایشگاه تقدیم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می کند.

مرتضی صداقتگو: تهیه کننده، نگین خواجه نصیر: اجرا، امین خرمی : کارشناس مجری، حسین چگنی زاده: دستیار تهیه کننده، و محسن اکبری، گلنسا محمدحسنی، فاطمه باقری و فرید دهدزی گزارشگران از عوامل برنامه «صدای کتاب» خواهند بود که هر روز از گروه کتاب رادیو فرهنگ، روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ پخش می شود.

نظر شما