محمد میرکیانی :

جلد ۶ تا ۱۰ کتاب «قصه ما مثل شد» انیمیشن می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۲:۳۳
کد خبر: ۴۰۱۵۰۱
جلد ۶ تا ۱۰ کتاب «قصه ما مثل شد» انیمیشن می‌شود
نویسنده کتاب «قصه ما مثل شد» عنوان کرد که قرار است مجموعه ای انیمیشنی از جلدهای ششم تا دهم کتابش تولید شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد میرکیانی نویسنده کتاب «قصه ما مثل شد» درباره انیمیشنی که بر اساس جلد ۶ تا دهم این مجموعه ساخته می‌شود، گفت: پیش از این جلدهای اول تا پنجم کتاب انیمیشن شده و اکنون قرار است ادامه آن به انیمیشن تبدیل شود. 

وی ادامه داد: به تازگی تصویب شده است که این انیمیشن‌ها با تکنیک کات اوت در ۱۱۰ قسمت و هر قسمت در ۸ دقیقه ساخته شود.

این نویسنده درباره دیگر جزییات این مجموعه انیمیشن که قرار است از روی کتابش تولید شود، اعلام کرد: جلسه برآورد برای تولید این انیمیشن به زودی برگزار می شود و بعد از آن قرار است دیگر جزییات این مجموعه انیمیشنی مشخص شود. هنوز تهیه کننده و کارگردان این اثر نیز مشخص نشده اند.

میرکیانی همچنین خبر داد که همزمان با تولید این مجموعه انیمیشن تولید جانبی نوشت افزار هم در دستور کار قرار خواهد گرفت و بعد از پخش در تلویزیون در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

نویسنده کتاب «قصه ما مثل شد» با اشاره به اینکه تولید انیمیشن باید در تعداد قسمت های زیاد باشد، عنوان کرد: با تعداد قسمت های بالا می توان مخاطب را به اثری جذب کرد و برعکس با تولید پویانمایی در تعداد کم، این آثار به چشم مخاطب نمی آید.

این نویسنده درباره ساخت آثار هنری در حوزه سینمای کودک و نوجوان با اقتباس از ادبیات بیان کرد: پویانمایی «قصه ما مثل شد» براساس امثال و ضرب المثل های عامیانه ساخته شد و مورد پسند هم قرار گرفت. یکی از ابزارهای موفق در عرصه رسانه بهره گیری از ادبیات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز