تاریخ شفاهی و تصویری ایران معاصر در نمایشگاه کتاب پرفروش شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۶:۵۲
کد خبر: ۴۰۲۶۱۶
تاریخ شفاهی و تصویری ایران معاصر در نمایشگاه کتاب پرفروش شد
مجموعه تاریخ شفاهی و تصویری ایران معاصر در صدر فروش کتاب‌های غرفه کتابخانه ملی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا، سازمان اسناد و کتابخانه ملی، امسال در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با ۷۷ عنوان کتاب و فصلنامه علمی جدید حضور پیدا کرده است که تا پایان روز پنجم نمایشگاه کتاب، مجموعه تاریخ شفاهی و تصویری ایران معاصر، به کوشش حسین دهباشی در صدر فروش کتاب های این غرفه قرار گرفته است.

این مجموعه که تاکنون چهار جلد از آن منتشر شده است، مربوط به مصاحبه با رجال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رژیم پهلوی در سال های اخیر است؛ مصاحبه با دکتر علینقی عالیخانی، وزیر اقتصاد پهلوی، سپهبد خلبان شاپور آذربرزین، معاون عملیاتی و جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی ایران، دکتر سیدحسین نصر، بنیانگذار انجمن و دکتر داریوش همایون، وزیر اطلاعات و جهانگردی رژیم پهلوی، از جمله مصاحبه شونده‌های این مجموعه هستند که نتیجه مصاحبه با آنها، توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی چاپ شده و به صورت کتاب در غرفه یادشده، ارائه می شود.

این کتاب ها می توانند گوشه‌ای از اقدامات رژیم پهلوی در حوزه‌های مختلف و همچنین بخشی از نحوه سقوط آن رژیم را از زبان رجال آن زمان بیان کنند. غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی، جنب میدان فرهنگ مجموعه شهر آفتاب، کنار سالن اداری قرار دارد.

 

منبع: مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز