در ششمین روز برگزاری؛

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۲:۰۸
کد خبر: ۴۰۲۶۳۹
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از نمایشگاه کتاب بازدید کرد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی در ششمین روز برگزاری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب محل برگزاری این نمایشگاه حضور یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور در شهر آفتاب وارد سالن ناشران عمومی بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران شد و از غرفه انتشارات سوره مهر بازدید کرد

 

محسن مؤمنی شریف مدیرعامل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حمزه‌زاده قائم مقام حوزه هنری و مدیرعامل انتشارات سوره مهر و همچنین جمعی از پدیدآورندگان کتاب‌های این انتشاراتی و همکاران سوره مهر از جمله فاضل نظری، مرتضی سرهنگی، سیدصادق رضایی، راضیه تجار و... به‌همراه حجت‌الاسلام خاموشی هم‌اکنون در غرفه انتشارات سوره مهر هستند.

همزمان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در غرفه انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این غرفه حضور یافت و با خاموشی به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از مهر، دکتر خاموشی دقایقی دیگر از غرفه‌های ناشران در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید می‌کند.

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۵ اردیبهشت در شهر آفتاب دایر است.

نظر شما