بررسی وضعیت پژوهش در موسیقی نواحی

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۴:۴۴
کد خبر: ۴۰۲۸۰۷
بررسی وضعیت پژوهش در موسیقی نواحی
نهمین جشنواره موسیقی نواحی در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که تعدادی از کارشناسان در یک نشست تخصصی از وضعیت پژوهش در موسیقی نواحی سخن گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست بررسی وضعیت پژوهش در موسیقی نواحی ایران در سومین روز برگزاری نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در شهر کرمان برگزار شد.

در نشست بررسی وضعیت پژوهش در موسیقی نواحی ایران که با حضور هوشنگ جاوید، محمدرضا آزاده‌فر و کریم منصوری (یکی از مولفان برگزیده جشنواره) برگزار شد، ابتدا هوشگ جاوید در سخنانی و به صورت گذرا به بررسی وضعیت تاریخی پژوهش در موسیقی نواحی ایران پرداخت.

در ادامه محمدرضا آزاده‌فر نویسنده و مدرس دانشگاه نیز طی سخنانی درباره اهمیت مقوله پژوهش در موسیقی به خصوص پژوهش در موسیقی نواحی نکاتی را برای حاضران و علاقه‌مندان عنوان کرد.

کریم منصوری هم به عنوان یکی از مولفان برگزیده نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در خصوص گردآوری کتاب خود و همچنین پژوهش در موسیقی ایلام و ضرورت وجود کتاب‌های پژوهشی سخن گفت.

باغ فتح آباد کرمان میزبان مراسم اختتامیه

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران امروز عصر در باغ فتح آباد کرمان برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ساعت ۱۸ دوشنبه ۲۰ اردیبهشت به میزبانی باغ فتح‌آباد کرمان و با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی نواحی ایران برگزار می‌‌شود.

نمایش چند فیلم کوتاه، اجرای راست پنجگاه توسط امیر عابدین‌پور، اجرای قطعات گم‌گم سحری و منادی سعادت توسط حامد سعادت، سوتک گلی توسط حمید میرحسینی، معرفی گروه‌ها و نوازندگان برگزیده و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مراسم اختتامیه جشنواره است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز