در آیین دیدار فیلم گاهی مطرح شد :

اهمیت نمایش فیلم ها در سینما به اندازه اهمیت دریاچه ارومیه است

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۰۳۰۶۴
اهمیت نمایش فیلم ها در سینما به اندازه اهمیت دریاچه ارومیه است
آیین دیداربا عوامل و رونمایی از فیلم سینمایی گاهی شب گذشته دوشنبه 20 اردیبهشت در سینما فرهنگ تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا رحمانی کارگردان این فیلم با تشکر از فرصتی که برای نمایش اثرش بوجود آمده است گفت: خوشحالم که دوباره اتفاقی افتاده است که سینماگران جمع شدند و چنین جمعهای باعث می شود تا سینماگران انرژی های مثبت و خوب بگیرند و فیلم بعدی را بسازند .

وی ادامه داد :باید  همه کمک کنیم تا سینما رشد کند و فیلمها به نمایش در بیاید و بیکاری در سینما از بین برود در این میان نمایش فیلمها بسیار مهم است زیرا در آمد نمایش هر فیلمی حتی فیلم کوتاه می تواند سرمایه ای باشد تا گروه سازنده فیلم بعدی خود رابسازد.

رحمانی ادامه داد :اگر برای نمایش همه فیلمها فرصتی بوجود بیاید،دیده شدن فیلمها باعث می شود تا چرخ صنعت سینما بچرخد و به حیات خود ادامه دهد از هنرمندان ،فرهیختگان و اهالی رسانه خواهش می کنم  که به این مسئله توجه کنند و حتی می توان برای این موضوع  مانند مسئله دریاچه ارومیه  یک بحث جدی و فراگیر را بوجود آورد .

امیر پور کیان تهیه کننده فیلم گاهی نیز طی سخنانی گفت : بسیار خوشحالم که امشب فیلم گاهی  نمایش داده می شود و جای بازیگران فیلم این جا خالی است که علارغم اینکه دوست داشتند در مراسم حضور داشته باشند اما بدلیل  حضور در صحنه تاتر،مسافرت و یا مشغله کاری عذر خواهی کردند .

وی با انتقاد از کسانی که گروه هنر و تجربه و فیلمهای آن را زیر سوال می برند ادامه داد:در سینما دو دسته آدم وجود دارند یک دسته افرادی هستند که  حرکت می کنند و  کمتر حرف می زنند  و گروهی دیگر کسانی که  یک جا می نشینند و  بیشتر حرف می زنند ما باساختن فیلم گاهی سعی کردیم جز کسانی باشیم که کمتر حرف می زنند و بیشتر  حرکت می کنند.

پور کیان ادامه داد: از کسانی که فیلمهای هنر و تجربه را زیر سوال می برند خواهش می کنم که یک  فیلم سه دقیقه ای بسازند و بعد بیایند درباره فیلمهای هنر و تجربه حرف بزنند و انتقاد کنند البته هر چقدر فیلمهای هنر و تجربه را نقد کنید ما به عنوان  افرادی که در این گروه فیلم داریم  عزیزتر می شویم .

پور کیان از ایرج رحمانی که امور تولید فیلم را پیگیری می کرد وهمه عوامل فیلم گاهی تشکر کرد.

ایمان افشاریان یکی از بازیگران فیلم نیز گفت :این فیلم یک تجربه جالب و سخت برای تیم بازیگری بود و جای همه آنها  امروز اینجا خالی است و امیدوارم این سختی نتیجه خوبی داشته باشد.

پیش از نمایش فیلم پوستر فیلم توسط مهمانان و عوامل فیلم امضا شد و اجرای برنامه بر عهده علی زادمهر بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز