نامه‌های یک نقاش نوجوان به مرتضی ممیز به نمایشگاه کتاب رسید

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۰۳۱۶۹
نامه‌های یک نقاش نوجوان به مرتضی ممیز به نمایشگاه کتاب رسید
«من محکوم استادی توام» نامه‌های رویا بیژنی، نقاش و تصویرگر به مرتضی ممیز، از دوره نوجوانی تا پایان دانشگاه است که به صورت کتاب درآمده و در نمایشگاه ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، رویا بیژنی از انتشار «من محکوم استادی توام» از سوی نشر روزگار خبر داد و افزود: این کتاب مجموعه‌های نامه‌های من از دوره نوجوانی تا پایان تحصیلات دانشگاهی را دربرمی‌گیرد. من در تمام این سال‌ها شاگرد او و تحت تعلیم ممیز بودم و در این کتاب، نامه‌های خود به استادم را گردآوری و منتشر کرده‌ام.

تصویرگر کتاب «در شهر چه خبر بود؟» همچنین از انتشار مجموعه شعرهایش خبر داد و گفت: «به من نخ بده/ دگمه رویایت شُل شده»، مجموعه ۳۲ شعر عاشقانه را دربرمی‌گیرد که در قالب سپید سروده شده است. در همه  این شعرها فضاسازی وجود دارد. چراکه من شاعری هستم که تصویرگری می‌کند یا تصویرسازی که شعر هم می‌گوید و طبیعتا این دو بر هم تاثیر می‌گذارند.

بیژنی با اشاره به تاثیر جغرافیا بر شعرهای مجموعه «به من نخ بده/ دگمه‌ی رویایت شُل شده» گفت: به جرات می‌توانم بگویم شمالی‌ترین شعرهایم را سروده‌ام و تاثیر جغرافیای مازندران و طبیعت سرسبز آن و آداب و رسوم و غذاها مشهود است.

مجموعه «به من نخ بده/ دگمه رویایت شُل شده» که مجموعه ۳۲ شعر عاشقانه و سپید را دربرمی‌گیرد، همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران از سوی انتشارات روزگار منتشر  شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز