دبیر جشنواره فیلم سلامت؛

مشارکت هنرمندان درحوزه سلامت قابل تقدیر است

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۰۳۵۶۶
مشارکت هنرمندان درحوزه سلامت قابل تقدیر است
ابراهیم داروغه زاده با انتشار یادداشتی، از اقدام فاطمه معتمدآریا، شقایق دهقان، رضا یزدانی، بهروز بقایی و دیگر هنرمندان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر نخستین جشنواره فیلم سلامت در واکنش به حضور هنرمندان عرصه سینما در همایش ملی اوتیسم با شعار «همه با هم برای کاهش درد»، ضمن قدردانی از این اقدام، چنین نوشت:

بنام خدا

سرکار خانم فاطمه معتمدآریا

سرکار خانم شقایق دهقان

جناب آقای رضا یزدانی

جناب آقای بهروز بقایی

و دیگر هنرمندان عزیز کشور

با سلام و احترام

توجه شما به حوزه سلامت موجب شد تا افراد بسیاری با بیماری اوتیسم آشنا شوند. همدردی شما با هم‌میهنان مبتلا به اوتیسم و خانواده آن‌ها، همه ما را نسبت به همه صداها و اجسام ریز و درشت حساس‌تر کرد.

حضور شما فرهیختگان در همایش ملی اوتیسم نشان از تدبیر و کرامت انسانی دارد.

بر خود لازم می‌دانم که خاضعانه این عزم و همت والا را ارج نهاده و برایتان شادی و سلامتی آرزو نمایم.

ابراهیم داروغه زاده

دبیر جشنواره ملی فیلم سلامت

اردیبهشت ماه 1395

چندی پیش سیدمحمدهادی ایازی به عنوان رییس و ابراهیم داروغه زاده به عنوان دبیر جشنواره فیلم سلامت با حکم سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شدند.

نخستین جشنواره ملی فیلم سلامت با اهداف آشنایی مردم نسبت به اهمیت سلامت فرد، جامعه و محیط – آشنایی هنرمندان با موضوع سلامت و نحوه توجه به اولویت های مرتبط با سلامت – تقدیر از هنرمندان فعال در حوزه سلامت برگزار می شود.

جشنواره فیلم سلامت با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان سینمایی و خانه سینما از سی ام مردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.

علاقمندان جهت آشنایی بیشتر و دریافت فرم فراخوان می توانند به وب سایت موسسه آوای هنر سلامت به نشانی www.honarsalamat.ir مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز