نویسنده کتاب «بلندای فیلم کوتاه» در جشن سینمای جوان تقدیر می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۰:۳۸
کد خبر: ۴۰۴۲۰۵
نویسنده کتاب «بلندای فیلم کوتاه» در جشن سینمای جوان تقدیر می‌شود
مهدی بوستانی شهربابکی نویسنده کتاب «بلندای فیلم کوتاه» در جشن سینمای جوان که به مناسبت روز ملی جوان برگزار خواهد شد، تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این کتاب که متشکل از پنج مصاحبه با کارگردانان پنج فیلم کوتاه بعد از انقلاب به نام‌های «داد» به کارگردانی محمد ارژنگ، «روشنایی ‌های شهر» به کارگردانی آیدا پناهنده، «شیر تلخ» به کارگردانی ناصر ضمیری، «یه روز قشنگ برفی» به کارگردانی امیر توده روستا و ماهایا پتروسیان و «جنگل» به کارگردانی نیما عباس پور است؛ مصاحبه‌کننده می‌‌کوشد تا ضمن اتخاذ رویکرد تحلیلی در طی فرایند مصاحبه، کشف منطق روایی فیلم، درک مضامین اندیشگانی پنهان در فیلم، شناخت انگیزه و دغدغه‌های کارگردان را در کنار مباحثی از قبیل نبود سیاست‌گذاری فرهنگی بنیادی در حوزه فیلم‌سازی، اوضاع متولیان تولید و بازار پخش فیلم کوتاه، بررسی جایگاه و ارزش فیلم کوتاه در سینمای ایران و... را پی ‌بگیرد.

گفتنی است در جریان برگزار این مراسم با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، نیما عباس پور، امیر توده روستا و ناصر ضمیری از مهدی بوستانی شهر بابکی تقدیر خواهد شد.

جشن سینمای جوان به مناسبت روز ملی جوان روز دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الله ایوبی، فرید فرخنده کیش و جمعی از مدیران سینمایی، سینماگران و فیلم‌سازان فیلم کوتاه در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد و کتاب «بلندای فیلم کوتاه» در این مراسم معرفی خواهد شد و علاقه‌مندان امکان خرید آن را دارند.  

نظر شما