روزبه کارگر حسینی در گفت‌وگو با برنا:

پروانه نمایش "ماحی" در روزهای آینده صادر خواهد شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۶:۵۵
کد خبر: ۴۰۴۵۸۲
پروانه نمایش ماحی در روزهای آینده صادر خواهد شد
سرمایه گذار و مجری طرح فیلم سینمایی "ماحی" از صدور پروانه نمایش این اثر سینمایی در هفته جاری خبر داد.

روزبه کارگر حسینی سرمایه گذار و مجری طرح فیلم سینمایی "ماحی" در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا از دریافت پروانه نمایش این اثر در هفته جاری خبر داد و خاطرنشان ساخت: طی گفتگوهای که با اعضای شورای صنفی نمایش به عمل آوردیم به احتمال قوی در چند روز آینده پروانه نمایش این اثر سینمایی را دریافت خواهیم کرد.

وی در رابطه با اکران این اثر خاطرنشان ساخت: به دنبال نمایش عمومی "ماحی" در اولین فرصت هستیم، خوشبختانه با توجه به قوانین جدید که در رابطه با اکران آثار سینمایی وضع شده است  ولی همه چیز در سینمای ایران ممکن است و به اکران ماحی در تاریخ نزدیکتر از قانون های ثبت شده بسیار خوشبین هستم.

روزبه کارگر حسینی در خصوص همکاری خود با پروژه "معلق" داوود خیام، گفت: فعلا وی مشغول نوشتن این سناریو است و در این خصوص تصمیم خاصی نگرفته‌ایم هرچند که احتمال همکاری مجدد من با وی در این سناریو بسیار زیاد است.

قصه فیلم، بین سال های ۹۱ تا ۹۲ می گذرد که روایتگر شرایط زن فیلم به نام «ماحی» است و این شرایط بازگوکننده معنای کلمه ماحی بوده که از آن به محوکننده یا نابودکننده یاد می شود.آناهیتا نعمتی، مهران احمدی، همایون ارشادی، احسان امانی، سپیده اعلایی، هدی نوری زاده و مریم داودی از جمله بازیگرانی هستند در پروژه سینمایی «ماحی» ایفای نقش کرده اند.

اخیرا نیز فیلم کوتاه «چله» به کارگردانی داوود خیام در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توانست جایزه بهترین کارگردانی در بخش فیلم داستانی و بهترین فیلم در بخش سینمای کوتاه ایران را از آن خود کند.

روزبه کارگر حسینی از جمله سرمایه گذار جوانی است که اولین همکاری خود را با داوود خیام آغاز کرد و پس از آن در فیلم های سینمایی "ربوده شده" به کارگردانی بیژن میرباقری و "جاودانگی" مهدی فردقادری هم به عنوان مجری طرح و سرمایه گذار حاضر شد.

وی در یکی از گفتگوهای خود اعلام کرده بود که پیشنهاد همکاری در فیلم سینمایی "من" و "ارادتمند، نازنین بهار تینا" را رد کرده و در رابطه با فعالیت سال جاری خود، گفت: ساخت یک اثر سینمایی و یک سریال برای رسانه خانگی تا پایان سال 95 را در دستور کار خودم قرار دادم ولی بازهم مشخص نیست که بیشتر یا کمتر از این عدد امسال فیلم بسازم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز