نشست خبری و معرفی پوستر «بیگانه» برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱:۰۷
کد خبر: ۴۰۴۷۰۶
نشست خبری و معرفی پوستر «بیگانه» برگزار می‌شود
نشست خبری و رونمایی از پوستر نهایی نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه در تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست خبری و رسانه‌ای نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه، ساعت 16:30، دوشنبه، 27 اردیبهشت، با حضور کارگردان، بازیگران و دیگر عوامل و همچنین عکاسان و خبرنگاران در سالن مشاهیر تئاتر شهر برگزار می‌شود.

در این مراسم که همراه با آئین رونمایی از پوستر نمایش است و تا ساعت 18 ادامه دارد، پوستر نهایی از میان 62 پوستر ارسالی، توسط هنرمند گرامی آیدین آغداشلو، رونمایی و معرفی می‌شود.

نمایش «بیگانه» از نوشته‌های معروف آلبر کامو است که برای نخستین‌بار در ایران با دراماتورژی و کارگردانی مسعود دلخواه، با حضور بازیگرانی همچون؛ رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی‌پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصرعاشوری، محمدرضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، سارا نجفی، صادق حیدری، محمد مهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره‌دوست، شفق خانی، علی دولت‌یاری و شیوا بیرانوند از 30 اردیبهشت، ساعت 21 در تالار چهار سو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

همچنین از عوامل این گروه می توان به؛ دستیار کارگردان: علی صادقی‌خواه، طراح صحنه و لباس: فاطمه زعفرانی، طراح گریم، سارا اسکندری، موسیقی: رضا قانعی و مهسا مشعشعی، منشی صحنه: فاطمه علی‌حسینی، مدیر صحنه: فرشید ترابی، صحنه یاران: علی دولتیاری، ابوالفضل قادری، داریوش بابایی، مشاور رسانه‌ای: مینا صفار، تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن، عکاس: مجید نیک‌نفس و مدیر روابط عمومی : امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

علاقه‌مندان به خرید بلیت نمایش «بیگانه» که برای سه روز نخست با تخفیف 20% پیش فروش می‌شود، می‌توانند به صفحه فروش این نمایش در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/theater/bigane2  مراجعه و نسبت به خرید بلیت تخفیف‌دار اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز