کن میزبان بازیگران سرشناس در نشست "آدم های خوب"

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۱:۳۶
کد خبر: ۴۰۵۶۹۴
کن میزبان بازیگران سرشناس در نشست آدم های خوب
راسل کرو با حضور در جشنواره کن در کنار رایان گاسلینگ از ویژگی‌های بازیگری سخن گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از گاردین، بازیگر مشهور استرالیایی با حضور در نشستی در جشنواره کن گفت وقتی شروع به بازیگری کرد از هیچ یک از سبک‌های بازیگری پیروی نمی‌کرد و سبک او «متد راسل کرو» بود.

این بازیگر که با کمدی اکشن «آدم‌های خوب» با رایان گاسلینگ بازی کرده و این فیلم دیروز برای نخستین بار در جشنواره کن و در بخش خارج از رقابت به نمایش درآمد، گفت: هرگز در یک مدرسه نمایشی نبوده است.

وی افزود: از ۶ سالگی بازیگر بودم و بیشتر بر شخصیت تمرکز می‌کردم. آن موقع حتی نمی‌دانستم متد استانیسلاوسکی می‌تواند وجود داشته باشد. هیچ ایده‌ای در این باره نداشتم و اهمیتی هم به آن نمی‌دادم. در واقع به نظرم بازیگری سخت هم نیست و اگر بخواهی بازیگر شوی، می‌توانی حتی برای خودت بازیگر باشی.

در «آدم‌های خوب» به کارگردانی شین بلک، رایان گاسلینگ و راسل کرو در نقش دو کارآگاه ظاهر شده‌اند که در حال تحقیق درباره قتل زنی جوان هستند.

این فیلم در دهه ۱۹۷۰ در لس آنجلس می‌گذرد و با نقدهای خیلی خوب مواجه شده است. پیتر بردشاو منتقد گاردین این فیلم را «وحشتناک لذتبخش» خوانده است و اوون گلایبرمن منتقد ورایتی آن را تحسین کرده است.

2078517

در این نشست گاسلینگ نیز به شوخی گفت: راسل کارش را از نیوزیلند شروع کرد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا آنها در این فیلم «بدمن» یا «آدم بده» بودند گفت: نه من بتمن بودم و راسل هم رابین.

کرو به یک خبرنگار کلمبیایی هم گفت او نباید خبرنگار رادیو باشد زیرا چهره زیبایی دارد.

شین بلیک کارگردان این فیلم نیز در نشست مطبوعاتی فیلمش گفت: در این فیلم دو کمدین فیزیکی داریم. این بهترین نوع کمدی از نظر من است.

روز یکشنبه فیلم فرانسوی «از سرزمین ماه» به کارگردانی نیکول گارسیا نیز در بخش مسابقه نمایش داده شد. ماریون کوتیار بازیگر فرانسوی برنده اسکار بازیگر این فیلم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز