بازیگر "کیمیا" در گفت‌وگو با برنا:

مشکلات زیادی برسر راه جوانان علاقه‌مند به بازیگری وجود دارد

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۸:۳۰
کد خبر: ۴۰۶۰۳۸
مشکلات زیادی برسر راه جوانان علاقه‌مند به بازیگری وجود دارد
سوگل طهماسبی با اشاره به اینکه مشکلات همواره از گذشته تا به امروز دامن گیر جوانان بوده از مسیر جوانان برای بازیگر شدن سخن گفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا سوگل طهماسبی بازیگر جوان تلویزیون در رابطه با چگونگی ورود خود به عرصه بازیگری اظهار داشت: از هشت سالگی فعالیت های خود را در این زمینه با تئاتر آغاز کردم، اولین کار تصویری خودم را در ۱۶سالگی با سریال این "شرح ناتمام" به کارگردانی حمید بهمنی آغاز کردم.

بازیگر سریال "کیمیا" در رابطه با حضور طولانی مدتش در عرصه بازیگری و چگونگی انتخاب وی برای سریال کیمیا عنوان کرد: حدود ۱۷یا ۱۸سال در نمایش ها و مجموعه های متفاوتی بازی کردم، اکثرا هم حرفه ای بودند و با کسب تجربه با همکاری در چنین آثاری توانستم مسیر بهتری برای ادامه کارم پیدا کنم که موجب شد تا پیشنهاد بازی در سریال "کیمیا" را به من دهند.

این بازیگر جوان در خصوص مشکلاتی که بر سر راه جوانان برای ورود به بازیگری و داشتن حضوری مثبت و پویا در این عرصه بیان داشت: مشکلات بسیاری در سر راه هر جوانی که قصد بازیگر شدن را دارد وجود دارد اما اگر انسان ها هدف و انگیزه کافی نداشته باشند به هیچ پیشرفت و ترقی در این مسیر نمی رسند. مشکلات بسیاری بر سر راه هر فرد جوان و تازه وارد در زمینه بازیگری چه در گذشته و چه در حال وجود داشته است اما اگر تنها مشکلات را مدنظر قرار دهیم خیلی زود دلسرد و بی انگیزه می شوی. وقتی به هدفی که در آغاز کار انتخاب کردم، مقداری عمیق تر فکر می کنم دیگر مسائل و مشکلات سر راه مرتفع می شود.

این بازیگر تلویزیون در رابطه با ورورد جوانان به عرصه بازیگری که تنها صرف رابطه و معرفی از طرف یک سرمایه گذار و یا تهیه کننده وارد این هنر می شوند بیان داشت: افرادی بودند که با داشتن صرف این روابط وارد بازیگری شدند اما به سبب همین نداشتن هدف و انگیزه بعد از مدتی دلسرد شدند چرا که توانستند حضوری مستمر و مداوم در این مسیر داشته باشند اما باید این پروسه را طی کرد شاید خیلی طولانی به نظر برسد اما باید در این راه خیلی صبور بود و به نظر من همین طی کردن راه طولانی و در آخر رسیدن به هدف مد نظر و کسب تجربه های زیاد و متفاوت بسیار دلچسب و لذت بخش خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز