خزان زودرس برای شکوفه‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۰۶۴۵۲
خزان زودرس برای شکوفه‌ها
مستند «خزان شکوفه ها» با موضوع آسیب های ناشی از کاهش و پیری جمعیت امروز ۲۹ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مستند «خزان شکوفه ها» با موضوع آسیب های ناشی از کاهش و پیری جمعیت و راهکارهای برون رفت از این چالش، امروز ۲۹ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

رهبر معظم انقلاب چندی پیش در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی سخنان مهمی در مورد جمعیت و لزوم توجه به ازدیاد نسل مطرح فرمودند و در بخشی از بیانات شان به این حقیقت اشاره داشتند که در خصوص جمعیت باید مراقب باشیم اشتباه سال های قبل تکرار نشود زیرا بهترین حالت برای دشمن، ایرانی «کم جمعیت» و با اکثریتی «سالخورده» است.

این تاکیدات همیشگی رهبری بر لزوم افزایش نسل و ابلاغ سیاست های کلی جمعیت در کنار استقبال از طرح مجلس شورای اسلامی برای افزایش باروری و پیشگیری از کاهش جمعیت نشان می دهد که ایشان در خصوص موضوع افزایش جمعیت به طرح های صحیح، منطقی و عالمانه عقیده دارند.

مجموعه مستند «خزان شکوفه ها» به آسیب های ناشی از کاهش جمعیت و پیری آن می پردازد و طی گفتگوهایی با کارشناسان حوزه جمعیت شناسی، معایب کم شدن جمعیت، ازدواج دیر هنگام و تک فرزندی را از دیدگاه کارشناسانه مورد بررسی قرار می دهد.

این مستند، گفتگومحور به همراه مصاحبه و نریشن است که توسط محمدمهدی مطهر تهیه شده و روح الله رفیعی نیز کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

«خزان شکوفه ها» را می توانید امروز ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق ببینید. تکرار این برنامه نیز در ساعت های ۱۰:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد روی آنتن می رود.

نظر شما