قسمت اول برنامه تلویزیونی «سینمای جوان» روی آنتن می‌رود؛

دفتر انجمن سینمای جوانان قم با حضور جواد افشار معرفی می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۱:۰۳
کد خبر: ۴۰۶۷۰۵
دفتر انجمن سینمای جوانان قم با حضور جواد افشار معرفی می‌شود
با پایان یافتن مراحل ساخت بخش اول برنامه تلویزیونی «سینمای جوان» این برنامه 30 اردیبهشت از شبکه مستند سیما به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا، بخش اول برنامه تلویزیونی «سینمای جوان» که باهدف معرفی سوابق سی‌ساله دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور با همکاری شبکه مستند سیما در دست‌ساخت قرار دارد از پنج شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه روی آنتن می‌رود.

به گفته سعید نجاتی کارگردان هنری این مجموعه بخش اول این مجموعه که شامل 13 قسمت است به معرفی سوابق، فعالیت‌ها، افتخارات و هنرمندان شاخص 13 دفتر انجمن سینمای جوانان ایران می‌پردازد. گفتنی است پخش نخستین قسمت این مجموعه تلویزیونی با محوریت معرفی انجمن سینمای جوانان قم ساعت 21 از شبکه مستند سیما به نمایش درمی‌آید. همچنین تکرار قسمت اول این برنامه روز جمعه 31 اردیبهشت ساعت 15 از همین شبکه بازپخش می‌شود.

این مجموعه علاوه بر بخش‌های فوق‌الذکر مصاحبه با مدیران دفاتر، نمایش بخش‌هایی از فیلم‌های برگزیده فیلم‌سازان شاخص هر دفتر در قالب بخشی با عنوان «یک فیلم‌ساز، یک خاطره» و نمایش جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری هر شهر را نیز در بر خواهد داشت.

وی افزود: در این برنامه که با اجرای فرشید قلی پور تهیه شده است شاهد مصاحبه‌هایی با روح‌الله مولوی، داود جلیلی، سعید گائینی و مجید ایرانی خواهیم بود و همچنین جواد افشار به‌عنوان فیلم‌ساز برجسته استان معرفی و بخش‌هایی از پشت‌صحنه سریال تلویزیونی وی که برای ماه مبارک رمضان در دست ساخت است به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است خبر آغاز پخش این برنامه تلویزیونی توسط امیر تاجیک مدیر شبکه  مستند سیما در طی مراسم «جشن سینمای جوان» که روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، اعلام گردید.

مجموعه 59 قسمتی «سینمای جوان» در پی همکاری‌های گسترده انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما تهیه و تولید می‌شود.

عوامل این برنامه عبارتند از: کارگردان: سعید نجاتی، ناظر پروژه: امیر لطفیان، دستیار کارگردان: علیرضا طالبی و عباس گلستانی فرد، تصویر بردار: منصور حیدری و مرتضی پرگلی، تدوین: عباس حضرتی، دستیار تدوین: مهتاب ابراهیمی، جلوه‌های تصویری: سید حسن جوادی، مسئول هماهنگی: ایرج صلاحی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز