با حضور علیرضا حاجیان‌زاده اتفاق افتاد؛

گشایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱۲ کانون کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۸:۰۰
کد خبر: ۴۰۶۷۱۷
گشایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱۲ کانون کرمانشاه
مرکز فرهنگی‌هنری شماره 12 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با حضور مدیرعامل و مدیران‌‌کل ستادی و استانی امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، این مرکز با زیربنای 500 مترمربع در زمینی به مساحت 1620 مترمربع  با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث و تجهیز شده و دارای سالن اصلی کتاب‌خانه و کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی است.

علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در آیین آغاز بهره‌برداری از این مرکز در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم و قدردانی از تمامی کسانی که در ساخت و تجهیز این مرکز، کانون را یاری کرده‌اند گفت: راه‌اندازی هر مرکز و کتاب‌خانه در کانون به معنای این است که امکانی برای کودکان و نوجوانان فراهم شده تا آسان‌تر به کتاب و محصولات فرهنگی دسترسی داشته باشند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود تجربه نشان داده هر چه بتوانیم زمینه فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌خوانی را بیشتر فراهم کنیم بچه‌ها از نظر قدرت تفکر تقویت می‌شوند و در مقابل خطرهای احتمالی - که از سوی بیگانگان طراحی می‌شود - بیمه می‌شوند.

مدیرعامل کانون و هیات همراه وی در سفر دو روزه خود به استان کرمانشاه در ادامه برنامه‌های روز اول سفر، هم‌چنین نشستی با مربیان، کارشناسان و کارکنان کانون و کانون زبان این استان داشتند و حاجیان‌زاده ضمن ایراد سخنانی در حوزه فن‌آوری‌های اطلاعات به پرسش‌های آنان نیز پاسخ گفت.

هم‌چنین حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی کرمانشاه، نشست با اعضای نوجوان و بازدیداز طرح‌های عمرانی در دست ساخت کانون در این استان از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل است.

بر همین اساس در صبح روز 30 اردیبهشت نیز حاجیان‌زاده با استاندار کرمانشاه دیدار خواهد کرد و در ادامه در آیین بهره‌برداری رسمی از مجتمع بزرگ کانون کرمانشاه و مرکز شماره 4 این شهر شرکت می‌کند.

بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان روانسر پایان‌بخش برنامه‌های سفر دو روزه مدیرعامل به همراه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات کانون به استان کرمانشاه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز