با «مرگ زندگی» را در شبکه خبر ببینید

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۲:۳۰
کد خبر: ۴۰۷۰۹۴
با «مرگ زندگی» را در شبکه خبر ببینید
فیلم مستند «با مرگ زندگی» با نگاهی متفاوت به موضوع مقاومت دو شهرک نبل و الزهرا در جریان هجوم نیروهای تکفیری جمعه از شبکه خبر سیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم مستند «با مرگ زندگی» از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج است که به  نویسندگی و روایت مهدی مطهر، کارگردانی وحید فراهانی، نظارت کیفی احسان محمدحسنی و تهیه کنندگی هاشم موسوی با نگاهی متفاوت به موضوع مقاومت مردم دو شهرک نبل و الزهرا در جریان هجوم نیروهای تکفیری ساعت ۱۷:۱۵ و ۲۱:۱۵ روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه از شبکه خبر سیما پخش می شود.

در توضیح این فیلم مستند آمده است: «در جنگ سوریه دو شهرک نبل و الزهرا به دلیل نزدیکی به مرزهای ترکیه و اشراف بر راه‌های حلب از جایگاهی خاص و تعیین‌کننده برخوردارند. به همین دلیل این دو شهرک بیش از چهار سال به محاصره نیروهای تکفیری درآمده بودند اما به خاطر مقاومت مردم سقوط نکردند و در نهایت با مجاهدت فراوان، نیروهای مقاومت به پیروزی رسیدند و این حصر شکسته شد. مستند «با مرگ زندگی» روایت روزهای آزادی دو شهرک استراتژیک نبل و الزهرا، پس از چهار سال است و نخستین روزهای پس از این پیروزی حیاتی را در این منطقه حساس به تصویر می‌کشد. این مستند روایتی است از دیدار مجدد مادران، فرزندان، همسرانی که پس از چهار سال یکدیگر را ملاقات می‌کنند و در آن می‌توان تصویری از مشقت‌های زندگی مردم در دوران جنگ و مجاهدت و مقاومت نیروهای مدافع حرم را از نظر گذراند.»

اجرای طرح مستند «با مرگ زندگی» را که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شده خانه مستند انقلاب اسلامی بر عهده داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز