«ویلایی ها» با طناز طباطبایی کلید خورد

۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۰:۳۸
کد خبر: ۴۰۷۲۹۳
«ویلایی ها» با طناز طباطبایی کلید خورد
فیلمبرداری فیلم سینمایی «ویلایی ها» به کارگردانی منیره قیدی و تهیه کنندگی سعید ملکان در اندیمشک کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ، «ویلایی ها» عنوان اولین فیلم بلند سینمایی منیره قیدی است که هفته گذشته با حضور طناز طباطبایی در اندیمشک کلید خورد و هم اکنون فیلمبرداری آن در این شهر ادامه دارد.

تا کنون طناز طباطبایی و ثریا قاسمی در این فیلم جلوی دوربین رفته اند و عمده فیلمبرداری «ویلایی ها» در اندیمشک انجام می شود.

منیره قیدی کارگردان زن سینمای ایران پیش از این به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان با فیلمسازان متعددی همکاری داشته است. او همچنین ساخت فیلم های کوتاهی همچون «دختر، پسر، پیرمرد»، «در راه ویلا» و مستند «تهران، شهر چناران» را در کارنامه دارد و جوایزی از جشنواره های مختلف برای این آثار دریافت کرده است.

فیلمنامه این فیلم که اثری در ژانر دفاع مقدس است، توسط منیره قیدی و ارسلان امیری به نگارش در آمده است.

سعید ملکان تهیه کننده «ویلایی ها» سال گذشته با دو فیلم «ابد و یک روز» و «برادرم خسرو» در جشنواره فجر سال ۹۴ حضور داشت. هم اکنون از این تهیه کننده «ابد و یک روز» اکران عمومی شده است که با توجه به استقبال مردم، عنوان پر فروش ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران را به خود گرفته است.

بازیگران «ویلایی ها» عبارتند از: طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و بازیگران کودک: امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری و هستی فرتوتی.

همچنین به زودی بازیگران دیگری به این پروژه اضافه می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز