پات» در کرج با استقبال روبه رو شد/ سانس جدید در کورش و خانه هنرمندان

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۵:۳۵
کد خبر: ۴۰۷۷۷۰
پات» در کرج با استقبال روبه رو شد/ سانس جدید در کورش و خانه هنرمندان
روز شنبه ١ خرداد ماه سینما پرشین مهرشهر کرج میزبان علاقمندان به فیلمهاى هنر و تجربه بود تا به تماشاى فیلم «پات» بنشیند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ظرفیت سالن چند ساعت قبل از نمایش فیلم تکمیل شده بود و به گفته مدیر سینما این استقبال براى فیلمهاى هنر و تجربه بى سابقه بوده است.

بعد از نمایش، جلسه نقد و بررسى فیلم با حضور سحر عصر آزاد منتقد سینما، امیر توده روستا نویسنده، کارگردان و تهیه کننده و نگار حسن زاده، مصطفى ساسانى و جمشید نورى بازیگران فیلم برگزار شد.

«پات» که از ابتداى اردیبهشت ماه در سینماهاى گروه هنر و تجربه به نمایش در آمده است با استقبال خوبى در تهران و شهرستان ها مواجه شده است.

همچنین روابط عمومى هنر و تجربه خبر از اضافه شدن دو سانس جدید به برنامه قبلى داد.

خانه ى هنرمندان یکشنبه ٢ خرداد ساعت ١٩ و پردیس سینمایى کورش دوشنبه ٣ خرداد ساعت ٢٢ سانسهاى جدید فیلم در دور اول اکران هستند.

این اولین بار است که فیلم «پات» نمایشى در ساعت ٢٢ خواهد داشت.

بازیگرانى همچون ساعد سهیلى، سونیا سنجرى، نگار حسن زاده و مصطفى ساسانى در این فیلم ایفاى نقش کرده اند. گفتنی است که یک سگ در این فیلم نقش تعیین کننده ای دارد."پات" که ٥ سال از زمان ساخت آن گذشته است در جشنواره هاى معتبرى چون ورشو لهستان، توکیو ژاپن، سائوپائولو برزیل، ترنسیلوانیا رومانى، تفلیس گرجستان، واشنگتن دى سى امریکا حضور داشته و موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره ترنسیلوانیا شده است.

این فیلم در تهران در پردیس سینمایى کورش، سینما فرهنگ، موزه سینما، پردیس چهارسو و خانه هنرمندان و در شهرهاى مشهد، شیراز، اصفهان و کرج در قالب سانسهاى هنر و تجربه تا اواسط خرداد ماه بر روى پرده سینماها خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز