لوریس چکناواریان:

یک‌بار دیگر هم به تماشای «بیگانه» می‌نشینم

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۰۸۶۶۵
یک‌بار دیگر هم به تماشای «بیگانه» می‌نشینم
لوریس چکناواریان پس از تماشای نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه گفت حتما باید بار دیگر بیاید و این نمایش را دوباره ببیند

به گزارش خبرگزاری برنا، لوریس چکناواریان که روز یک‌شنبه، دوم خردادماه به تماشای نمایش «بیگانه» نشسته بود، درمورد این اثر گفت: «نمایش «بیگانه» فوق‌العاده بود و بسیار تحت تاثیر این اثر قرار گرفتم؛ نمایشنامه فوق‌العاده بود، بازیگران واقعا عالی بازی کردند، کارگردانی نمایش نیز بسیار عالی و فوق‌العاده بود. من به‌قدری تحت تاثیر قرار گرفتم که تصمیم دارم در هفته‌های آینده باز هم بیایم و این نمایش را ببینم.»

چکناواریان در ادامه افزود: «واقعا کارگردانی دکتر دلخواه فوق‌العاده است. بسیار کارگردانی خوبی را شاهد بودم. با وجود سکوت‌هایی که در متن وجود داشت، هیچ‌گاه نمایش فرود نمی‌آمد و همواره در حرکت و پویا بود. دیدن این نمایش برای من آموزنده بود و مطالب بسیار زیادی یاد گرفتم. حتما باید بار دیگر بیایم و این نمایش را ببینم.»

نمایش «بیگانه» بر اساس رمانی به همین نام، اثر آلبر کامو نوشته شده است و مسعود دلخواه، کارگردان این اثر نمایشی، آن را برای اجرا بر صحنه تئاتر، آماده کرده است. این نمایش نخستین اقتباس از «بیگانه» در ایران است.

«بیگانه» از روز جمعه، 31 اردیبهشت‌ماه اجراهای خود را آغاز کرده است و تا کنون میزبان هنرمندانی چون بهزاد فراهانی، فهیمه رحمی‌نیا، محمد ساربان، لوریس چکناواریان، صادق توکلی، یارتا یاران، شیرین یزدان‌بخش و بابک والی بوده است.

این نمایش هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت 21 با بازی رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی‌پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمدرضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، ، سارا نجفی، صادق حیدری، محمدمهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره‌دوست، شفق خانی، علی دولت‌یاری و شیوا بیرانوند در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش که کارگردان را یاری می دهند عبارت  از: دستیار کارگردان: علی صادقی‌خواه، طراح صحنه و لباس: فاطمه زعفرانی، طراح گریم، سارا اسکندری، موسیقی: رضا قانعی و مهسا مشعشعی، منشی صحنه: فاطمه علی‌حسینی، مدیر صحنه: فرشید ترابی، صحنه یاران: علی دولتیاری، ابوالفضل قادری و داریوش بابایی، مشاور رسانه‌ای: مینا صفار، تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن، عکاس: مجید نیک‌نفس، ساخت تیزر : گروه هنری سینه‌راما (cinerama) و مدیر روابط عمومی :امیر پارسائیان‌مهر  هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/store/biganeh2  مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز