همراه با حضور در جشن امضا

علیرضا قربانی در شیراز می‌خواند

۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۰۹۷۳۹
علیرضا قربانی در شیراز می‌خواند
علیرضا قربانی در ادامه تور کنسرت‌هایش به استان فارس سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  او طی روزهای نهم و دهم خرداد در تالار «حافظ» شهر شیراز روی صحنه می‌رود و قطعاتی از ساخته‌های فردین خلعتبری و مهیار علیزاده را اجرا می‌کند.

بهنام ابوالقاسم، سامان صمیمی، نیلوفر محبی، میثم مروستی، آتنا اشتیاقی و بهتاش ابوالقاسم نوازندگانی هستند که در این کنسرت همراه علیرضا قربانی هنرنمایی خواهند کرد. ا

ما برنامه علیرضا قربانی در شهر شعر و ادب فقط شامل این دو شب کنسرت نیست. او روز شنبه هشت خرداد جشن امضای آلبوم «دخت پری‌وار» را در شهر شیراز برگزار خواهد کرد. این خواننده موسیقی اصیل ایرانی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مجتمع کتاب «شهر کاغذی» با مخاطبانش دیدار می‌کند.

 از سوی دیگر کنسرت آلبوم «دخت پری‌وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده در پایتخت به دلیل استقبال مخاطبان برای دومین‌بار تمدید شد. سامانه فروش بلیت به تازگی برای روز ۲۳ خرداد هم فعال شده و به این ترتیب تعداد شب‌های اجرای «دخت‌ پری‌وار» در تالار وحدت به پنج شب رسید. در حال حاضر بلیت‌های چهار شب اول کنسرت به اتمام رسیده و بیش از پنجاه درصد ظرفیت شب ۲۳ خرداد هم تکمیل شده است. دست‌ اندرکاران این کنسرت تا کنون اظهار نظری درباره تمدید برنامه برای ششمین شب متوالی مطرح نکرده‌اند.

اجراهای زنده آلبوم «دخت پری‌وار» با صدای علیرضا قربانی با کارگردانی هنری رضا موسوی روی صحنه خواهد رفت و تیم اجرایی کنسرت مشغول برنامه‌ریزی برای اجرایی با جلوه‌های بصری ویژه هستند.

نظر شما