با رفتن پورمحمدی از معاونت سیما

گمانه‌ها درباره تغییر عوامل «هفت» کلید خورد

۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۱:۲۱
کد خبر: ۴۰۹۸۶۵
گمانه‌ها درباره تغییر عوامل «هفت» کلید خورد
با پخش برنامه امشب «هفت»، شبکه سه تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان این برنامه نخواهد بود و باید دید با تغییر معاون سیما سرنوشت تیم تولید آن چه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی با تغییرات جدید ریاستی در سازمان صداوسیما از معاونت سیما خداحافظی کرده و به زودی جای خود را به مرتضی میرباقری می دهد.

بر طبق خبرهای غیررسمی پورمحمدی قرار است در تغییرات جدید به معاونت برون مرزی سازمان برود جایی که پیش از این محمد سرافراز رییس سابق رسانه ملی حضور داشت.

پورمحمدی در روزهای اخیر چند حکم انتصاب هم داشت و به فعالیت های خود در معاونت سیما کماکان ادامه داد، با این حال یکی از برنامه هایی که با رفتن وی در ادامه فعالیت تیم فعلی تولید آن می توان تردید کرد «هفت» در شبکه سه سیماست.

سری جدید برنامه «هفت» که با اجرای بهروز افخمی به تولید رسید بیشتر با حمایت های علی اصغر پورمحمدی روی آنتن رفت که در اولین قسمت از این برنامه هم مذاکرات افخمی و پورمحمدی در قالبی طنز نمایش داده شد.  

البته بهروز افخمی سردبیر و مجری برنامه «هفت» پیش از این در بیشتر گفتگوهای خود اعلام کرده بود که تنها یک سال در این برنامه خواهد ماند و بعد از آن سکان «هفت» را به شخص دیگری خواهد سپرد. حالا امشب هفتم خرداد ماه آخرین قسمت از برنامه «هفت» قبل از ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود و ظاهرا تولید برنامه در ایام ماه مبارک متوقف خواهد شد.

باید دید «هفت» افخمی و آنچه که به او گفته شده است تا چه حد با تغییرات و سیاستگذاری هایی که برای «هفت» گبرلو عنوان شده بود شباهت خواهد داشت چراکه سری قبلی این برنامه نیز کمی قبل از ماه مبارک رمضان به پایان رسید.

افخمی البته همانطور که گفته شد نه تنها بیان کرده بود که قرار است یک سال در «هفت» حضور داشته باشد بلکه در حال نگارش فیلمنامه جدید خود نیز هست و فیلم «خمسه خمسه» را هم در صف تولید دارد.

با همه این احوال باید دید رفتن پورمحمدی از معاونت سیما چه تاثیری روی سریال ها و برنامه های ترکیبی مخصوصا «هفت» و همچنین مدیرانی که پیش از این به آنها حکم داده بود، خواهد داشت.

نظر شما