معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور:

برای افزایش بودجه‌های عمرانی کانون برنامه‌ریزی کرده‌ایم

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۰:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۵۴۲
برای افزایش بودجه‌های عمرانی کانون برنامه‌ریزی کرده‌ایم
معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با مسایل و مشکلات کانون از نزدیک آشنا هستیم و برای حل آن‌ها و افزایش بودجه‌های عمرانی کانون برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا واعظ مهدوی در بازدید از کانون استان اردبیل با اعلام این مطلب گفت: کانون به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی تأثیرگذار برای کودکان و نوجوانان در کشور فعالیت‌های فرهنگی‌هنری زیادی انجام داده است بنابراین دستگاه‌های اجرایی کشور می‌توانند برای پرورش و ارتقای فرهنگ کودکان و نوجوانان از لحاظ مادی و افزایش اعتبارات به آن کمک کنند.

واعظ مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کانون باید برای رشد و تعالی در مناطق محروم کشور باشد.

معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در ادامه افزود: تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت در زمینه‌های فرهنگی، هنری، علمی و دینی از پایین به بالا صورت گیرد و مشارکت محلی و همکاری مردم و مسوولان در شهرستان‌ها باید در اولویت باشد و با یک اندیشه‌ی منطقی به فکر تبیین برنامه‌های کلان باشیم.

واعظ مهدوی در نشست با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل و مدیرکل کانون در خصوص ساماندهی اعتبارات مصوب استانی و نیز بررسی نیازمندی‌های کانون در بخش‌های مختلف عمرانی شرکت کرد و برای رفع مشکلات مالی کانون استان قول مساعد داد و بیان کرد: به فکر تخصیص اعتبار از محل درآمدهای شهرداری باشید.

هم‌چنین در این نشست داود شایقی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و موفقیت‌های کانون استان اردبیل از افزایش اعتبارات عمرانی کانون استان خبر داد.

هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل نیز در این نشست برخی از‌ فعالیت‌های کانون را تشریح کرد و گفت: کانون مجموعه‌ی بزرگی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی در سراسر کشور دارد که برای ارتقای فرهنگی کودکان و نوجوانان نیازمند تلاشی مستمر و شبانه‌روزی است بنابراین باید مورد توجه دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با تشریح مسایل و مشکلات عمرانی کانون استان اردبیل افزود: ما از دولت تدبیر و امید انتظار داریم از مراکز فرهنگی به صورت ویژه حمایت کند.

مدیرکل کانون استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که کانون نیازمند توجه بیشتر است، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را در جریان نیازمندی‌های عمرانی کانون قرارداد.

نیاز مالی برای ساخت زمین‌های اهدایی خیرین استان و نوسازی ناوگان کتاب‌خانه‌های سیار روستایی از مهم‌ترین خواسته‌های مهم مدیرکل کانون استان اردبیل در این دیدار بود.

معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که برای اولین بار از یکی از مراکز کانون دیدن می‌کرد در پایان به بازید از بخش‌های مختلف فرهنگی‌هنری، کتاب‌خانه‌های سیار و پستی، کارگاه‌های هنری، ادبی، پویانمایی، سفال‌گری، سالن آمفی‌تئاتر، آثار هنری، ادبی و کارهای دستی اعضا و مربیان پرداخت و با فعالیت‌های فرهنگی هر بخش آشنا شد و از وسعت و کیفیت برنامه‌ها تجلیل کرد.

وی از دکور نمایش عروسکی «ضایعات جنگی» - که به‌صورت ویژه برای سوم خرداد تهیه‌شده بود – نیز بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز