یحیی‌پور در کرمانشاه تاکید کرد:

ارتباط معاونت تولید با مراکز کانون تقویت می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۲:۵۱
کد خبر: ۴۱۱۱۹۸
ارتباط معاونت تولید با مراکز کانون تقویت می‌شود
معاون تولید کانون گفت: به دنبال این هستیم که از دیدگاه کارشناسان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در حوزه تولید محصولات فرهنگی بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری‌برنا، مناف یحیی‌پور در گردهم‌‌آیی مربیان کانون کرمانشاه با بیان این مطلب افزود: می‌خواهیم در تولیدات کانون، در بخش قالب‌ها و گروه‌های سنی مخاطبان تعادل ایجاد کنیم.

وی، تقویت ارتباط میان معاونت‌ها، بخش‌های گوناگون کانون و استان‌ها را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خود و مدیرعامل کانون، اعلام کرد.

یحیی‌پور، از حضور کارشناسان معاونت تولید و ارتباط موثر میان این حوزه با همکاران کانون در سراسر کشور، برای دریافت پیشنهادها، انتقادها و ایده‌های نو در آینده نزدیک خبر داد.

معاون تولید کانون با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای نمایش فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، صورت گرفته است؛ تصریح کرد: از شهریورماه امسال، به طور جدی، فصل تازه‌ای از برنامه نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان در کانون‌های سراسر کشور با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت پرورشی آموزش و پرورش، آغاز خواهد شد.

هم‌چنین، در ابتدای این نشست صمیمی رضا موزونی، مدیر کل کانون کرمانشاه نیز حضور معاون تولید کانون در کرمانشاه را فرصت مناسبی برای ارایه نقطه نظرات، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های مربیان مراکز کانون دانست.

مدیرکل کانون کرمانشاه با اشاره به نام کانون که از قدمت و اعتماد بالایی در نزد خانواده‌ها برخوردار است، تاکید کرد: نباید معرفی تولیدات کانون را از یاد برد. تولیدات و انتشارات کانون، سال‌هاست که اعتماد خانواده‌های ایرانی را به خود جلب کرده است.

موزونی افزود: محصولات کانون وقتی به دست خانواده‌ها می‌رسد، می‌دانند که برای تولید و عرضه چنین محصولاتی، از سوی افراد متخصص، فکر و تحقیقات گسترده‌ای انجام شده است.

وی گفت: معاونت تولید کانون در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت دارد. گستردگی فعالیت‌های این معاونت در بخش‌های گوناگون اعم از تولید کتاب، فیلم، اسباب‌بازی و سرگرمی‌های سازنده و... تعریف می‌شود.

مدیر کل کانون کرمانشاه، انتشار کتاب را نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین وظایف معاونت تولید، نام برد و افزود: زینت کتاب‌خانه‌ها و مراکز کانون، کتاب است، سرچشمه تمامی فعالیت‌های کانون نظیر؛ قصه‌گویی، نمایش عروسکی، فیلم و... در کتاب‌های کانون است.

در این نشست هم‌چنین، مربیان و شرکت کنندگان به بیان دیدگاه‌ها و سوالات خود درباره فعالیت‌های گسترده حوزه معاونت تولید کانون پرداختند.

«مناف یحیی پور»، معاون تولید کانون در نشستی صمیمی، به گفت‌و‌گو و پرسش و پاسخ با مربیان و کارشناسان کانون استان کرمانشاه که در روز یکشنبه، نهم خردادماه، از ساعت 10 صبح و در محل مجتمع فرهنگی و هنری شماره یک کرمانشاه برگزار ‌شد؛ پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز