عضوی جدید به "دورهمی" پیوست/ پخش از شنبه

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۱۲۵۱۸
برنامه تلویزیونی «دورهمی» به مناسبت روزهای 14 و 15 خرداد ماه تا روز شنبه به روی آنتن نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، با توجه به فرارسیدن سالگرد رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی و روز 15 خرداد قیام خونین مردم قم، برنامه تلویزیونی «دورهمی» به همین مناسبت در روزهای پنجشنبه و جمعه به روی آنتن نمی‌رود.

همچنین در ادامه باید گفت که مهران مدیری پیش از این در آخرین سری از برنامه های «دورهمی» با بیان اینکه این برنامه در هفته دیگر با تغییراتی پیرامون دکور، بازیگران و بخش نمایشی به روی آنتن می‌رود، نوید سری جدید مجموعه برنامه «دورهمی» را به مخاطبان خود داد.

در حال حاضر «دورهمی» روزهای پر رفت و آمدی را تجربه می کند و امیر مهدی ژوله به همراه شقایق دهقان از این سری مجموعه خداحافظی کردند و این برنامه کار خود را با مابقی بازیگران و رامین ناصر نصیر ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است تا به امروز خبری مبنی بر خداحافظی بازیگرانی چون الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنج بر و مهران مدیری وجود ندارد و تغییرات این برنامه متقابلا در خبرهای بعدی اعلام می شود.

همچنین در ادامه تغییرات این مجموعه برنامه تلویزیونی علی ارشدی برای کلیپ پشت صحنه «دورهمی» خوانده است و تیتراژ برنامه با صدای مهران مدیری به روی آنتن می رود.

نظر شما