ویژه‌های رمضانی شبکه «افق» معرفی شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۴۷:۰۹
کد خبر: ۴۱۲۷۱۲
ویژه‌های رمضانی شبکه «افق» معرفی شد
عنوان برنامه ترکیبی و مستند ویژه ماه مبارک رمضان برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، ، شبکه افق با ۱۰ عنوان برنامه به استقبال ماه مبارک رمضان می رود. برنامه ترکیبی «کدبانو» با موضوع پخت و پز و تهیه افطاری توسط خانواده ایثارگران در ۲۸ قسمت ۲۶ دقیقه ای به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی هر روز از شبکه افق پخش خواهد شد. پخش این برنامه هر روز ساعت ۲۰ صورت می گیرد.

برنامه «ماه نشان» ویژه ماه رمضان با موضوع فعالیت های مردمی برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده است. این برنامه شامل بخش های مختلف و با محوریت موضوع خدمات اجتماعی ساخته می شود. اجرای این برنامه بر عهده حاج حسین یکتا و بیژن نوباوه خواهد بود و علاوه بر گفتگو با مهمانان، میان برنامه هایی شامل فیلم های مستند از فعالیت های همان افراد که توسط چند گروه برنامه سازی ساخته شده اند به نمایش در می آید. این برنامه را می توانید هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه افق تماشا کنید. تهیه کنندگی و کارگردانی بر عهده پیام ابراهیم پور است.

«آفتابگردان» عنوان برنامه ای ترکیبی و ۱۲ قسمتی است که طی ماه مبارک رمضان از شبکه افق روی آنتن خواهد رفت. این برنامه در هر قسمت به زندگی زنان تازه مسلمان غیر ایرانی در کشورمان می پردازد و انسیه طبقی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

زندگی طلاب موفق در عرصه تبلیغ نیز در قالب مجموعه ۱۳ قسمتی «سفیران هدایت» به تهیه کنندگی سید محمد هاشمی طی ماه رمضان امسال در شبکه افق به تصویر کشیده می شود. این برنامه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می رود.

«اسلام از درون» عنوان مستندی هفت قسمتی است که به معرفی سنت های مسلمانان در کشورهای اسلامی می پردازد و ماه رمضان امسال از شبکه افق پخش خواهد شد.

رمضان امسال، جاذبه های طبیعی، معماری و فرهنگی کشورهای اسلامی نیز در قالب مستند هفت قسمتی «طعم ها» به تصویر کشیده می شود، علاوه بر این مستند ۱۰ قسمتی «رودخانه ای که به سمت غرب سرازیر می شود» هم با موضوع تاریخچه غنی خاورمیانه به عنوان نقطه شروع تمدن بشر و گسترش اسلام، ماه رمضان امسال روی آنتن می رود.

«حقیقت» عنوان مجموعه مستندی است که در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای و با موضوع پاسخی برای پرسش های معرفتی انسان امروز در مورد فلسفه و هدف آفرینش و آینده انسان و جهان می پردازد و ماه رمضان امسال از شبکه افق پخش خواهد شد.

برنامه «عصر» با تهیه کنندگی و اجرای نادر طالب زاده نیز طی ماه مبارک رمضان، روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت ۲۱ و با موضوعات و عناوین مختلف از این شبکه پخش می شود.

علاوه بر این شبکه افق در نظر دارد مراسم جزءخوانی قرآن کریم در حرم مطهر امام رضا(ع) را نیز هر روز به صورت زنده پوشش دهد.

نظر شما