آرمیا قاسمی در گفتگو با برنا:

"آسپرین" به مشکلات جاری در جامعه می پردازد

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۴:۲۳
کد خبر: ۴۱۳۱۴۵
آسپرین به مشکلات جاری در جامعه می پردازد
بازیگر جوان "آسپرین" در رابطه با حضور خود در جدیدترین سریال فرهاد نجفی سخن گفت.

آرمیا قاسمی بازیگر سریال " آسپرین" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا در رابطه با نحوه ورود خود به عرصه بازیگری، اظهار داشت: یک سال و شش ماه در کانون فیلمسازان جوان دوره بازیگری را پشت سر گذاشتم که البته منجر به خروجی خاصی نشد ولی به دانش و سواد سینمایی خودم طی کردن این دوره کمک زیادی کرد.

وی افزود: پس از پایان دوره یادگیری از ‌‌طریق دستیار قاسم جعفری با پیشنهاد بازی در " عین شین قاف" روبه رو شدم که در ابتدا نقش بلندی داشتم ولی سناریو چندین بار بازنویسی شد و در ۴ الی ۵ سکانس مقابل دوربین رفتم. بعد از " عین شین قاف" در یکی از تئاترهای عظیم موسوی حدود چندین ماه تمرین کردم و قرار بود آن نمایش در تئاتر سنگلج به روی صحنه برود که متاسفانه بنا به برخی از مشکلات شخصی نتوانستم در آن نمایش به روی صحنه بروم.

این بازیگر در رابطه با نحوه حضور خود سریال "آسپرین" گفت: پس از آن با پیشنهاد بازی در این مجموعه نمایشی از طریق دستیار فرهاد نجفی روبه‌رو شدم.  دستیار کارگردان " عین شین قاف" دستیار فرهاد نجفی در این سریال بود که تست‌های مختلفی وی و دیگر دستیاران این کارگردان از من گرفتند که نتیجه آن خوشبختانه منجر به نقش آفرینی در این اثر شده است.

قاسمی با اعلام اینکه تصور میکنم " آسپرین" در جذب مخاطب موفق عمل کند، گفت: این اثر در ۴ اپیزود ۱۳ قسمتی مقابل دوربین خواهد رفت و در ژانر معمایی به حساب می آید که از بازی در کنار بازیگرانی مانند علیرام نورایی و مجید صالحی لذت بردم زیرا در طول کار هم کمک‌های زیادی را در رابطه با بازی به من کردند.

این بازیگر با اشاره به اینکه نقش و فیلمنامه از اهمیت بسزایی برای نقش آفرینی برخودار است، گفت: پیشنهادهای نسبتا خوبی برای بازیگری داشتم ولی سعی می کنم که راه درست را ‌طی کنم و نقش های را قبول کنم که یک گام به جلو به حساب بیاید.

قاسمی در آخر گفت: امیدوارم " آسپرین" هم مانند " شهرزاد" مخا‌‌‌طبان خودش را پیدا کند و مورد توجه علاقه مندان شبکه رسانه خانگی قرار بگیرد چرا که این اثر نمایشی به مسائل و مشکلات جاری در جامعه می پردازد.

نظر شما