تاجیک در یادداشتی اعلام کرد؛

استعفای مدیر شبکه مستند پذیرفته شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۹:۲۳
کد خبر: ۴۱۳۹۹۳
استعفای مدیر شبکه مستند پذیرفته شد
امیر تاجیک در یادداشتی از اینکه شبکه مستند در یک سال و نیم اخیر به خانه مستندسازان ایران اسلامی و یکی از شبکه های پرمخاطب تلویزیون تبدیل شد، سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر تاجیک در یادداشتی از اینکه شبکه مستند در یک سال و نیم اخیر به خانه مستندسازان ایران اسلامی و یکی از شبکه های پرمخاطب تلویزیون تبدیل شد، سخن گفت.

 امیر تاجیک مدیر شبکه مستند که با حضور مرتضی میرباقری به عنوان معاون سیما، استعفای وی از مدیریت شبکه مستند سیما پذیرفته شد، در یادداشتی کوتاه از تجربه یک سال و نیم اخیر خود سخن گفت.

وی از اینکه همزمان با واگذاری مسئولیت شبکه، سینمای مستند در رسانه ملی به رشد و شکوفایی رسیده، ابراز خرسندی کرده و از آثار خلاقی که زیربنای تولیدشان در یک سال و نیم اخیر گذاشته شده و امیدوار است در عرصه بین الملل برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کنند، یاد کرده است.

در متن کامل این یادداشت آمده است:

«هوالبصیر

تقدیر از همراهی فیلمسازان و همکاران پرتلاش شبکه مستند

خدا را شاکرم که همزمان با واگذاری مسئولیت شبکه، شاهد بهار سینمای مستند و رشد و شکوفایی آن در رسانه ملی هستیم، رسانه ای که بیش از هر زمان نیاز به آگاهی، همدلی و سرعت عمل دارد.

آثار خلاقی که زیربنای تولیدشان در یک سال و نیم اخیر گذاشته شد، انشاء الله به مرور رونمایی خواهند شد و در اختیار مخاطبان رسانه ملی قرار خواهند گرفت. امید است این آثار، علاوه بر تاثیرات فرهنگی در جامعه، امکان حضور در عرصه های بین المللی را نیز بیابند و بتوانند هنر و فرهنگ غنی کشور عزیزمان را به مخاطبان بین المللی شناسانده و برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کنند.

استفاده از تجارب پیشکسوتان و تکیه بر توان فیلمسازان عزیز کشور، از عمده عوامل تحول در شبکه مستند و جذب مخاطبان بوده است. بحمدلله رسانه ملی در یک سال و نیم گذشته نقشی اساسی و بی بدیل در تحول سینمای مستند کشور داشت.

خوشحالم از اینکه به عنوان مدیر شبکه توانستم رابطه میان مستندسازان مستقل و مستعد کشور را با رسانه ملی برقرار کنم. این اصلی ترین رسالت این حقیر در یک سال و نیم گذشته بوده است. امری که مانع از همکاری مستندسازان و هنرمندان این حوزه با خارج از مرزهای ایران شد.

این دستاوردی برای نظام و رسانه ملی است که شبکه مهجور و کوچکی همچون مستند به خانه مستندسازان ایران اسلامی و یکی از شبکه های پرمخاطب تلویزیون تبدیل شده است.

انشاء الله استمرار این فضای به وجود آمده در ارتقای سطح کیفی شبکه موثر خواهد بود. اگر بر خداوند متعال و همت خود تکیه کنیم، ادامه کار سخت نخواهد بود. چرا که همواره تکیه به الطاف حق تعالی راهگشای امور بوده و خواهد بود.

و من یتوکل علی الله فهو حسبه»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز