توقع افزایش بودجه داریم

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۴:۵۶
کد خبر: ۴۱۴۲۶۰
توقع افزایش بودجه داریم
دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه در نشست خبری توضیحات کامل درباره این رویداد ارائه خواهد شد، اظهار کرد برای امسال توقع افزایش بودجه داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید اسدی درباره وضعیت برنامه ریزی و فعالیت دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، گفت: فراخوان این دوره از جشنواره در بخش داخلی و بین‌الملل منتشر شده است و در حال حاضر کارهای دبیرخانه را پیش می‌بریم تا هنرمندان تئاتر نیز کارهای خود را ارائه دهند.

وی درباره چگونگی آسیب شناسی صورت گرفته برای تغییرات انجام شده در فراخوان جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر یادآور شد: توضیح کامل درباره این موضوع را در نشست رسانه‌ای جشنواره که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، ارائه خواهم داد.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت بخش بین‌الملل این دوره نیز توضیح داد: در دوره گذشته شاهد نتیجه زحمت چند ماهه همکاران بنده در بخش بین‌الملل جشنواره بودیم که خروجی این زحمایت کیفیت نسبتا قابل قبولی داشت و امسال هم اینگونه خواهد بود. مذاکراتی که در سال گذشته وجود داشت، ادامه دارد و حتی در انتظار پیشنهادهایی هستیم که بعد از انتشار فراخوان بخش بین‌الملل از سوی گروه‌های خارجی به ما ارائه خواهند شد. البته خودمان هم در حال جستجو برای دعوت از گروه‌های خارجی هستیم.

اسدی درباره وضعیت بودجه جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر افزود: رویه کاری در جشنواره تئاتر فجر به شکلی است که در امورات جاری که در حال انجام هستند، مشکل مالی نداریم. کارهای اساسی دبیرخانه از مهرماه به بعد شروع می‌شوند که در آن مقطع زمانی بخش‌های عمده بودجه تزریق خواهد شد.

وی اظهار کرد: وعده مدیرکل هنرهای نمایشی بر این بوده که مانند دوره گذشته جشنواره تئاتر فجر، مشکل بودجه نخواهیم داشت ولی با توجه به افزایش بودجه تئاتر ما هم توقع افزایش بودجه را داریم.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره بودجه برآورد شده برای این دوره از جشنواره نیز با بیان اینکه جزییات در جدول برآورد بودجه در حال بررسی است، اعلام میزان بودجه را به نشست خبری جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان، موکول کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز