«نوسفران» همراه نوجوانان در لحظات سحر است

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۸:۴۹
کد خبر: ۴۱۴۴۰۴
«نوسفران» همراه نوجوانان در لحظات سحر است
تهیه‌کننده برنامه «نوسفران» بیان کرد که با نوجوانان و کودکان در لحظه های معنوی سحر و احیای آیین های مذهبی و دینی روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، اصغرمهدی ابهری تهیه کننده برنامه «نوسفران» شبکه دو گفت: برنامه «نوسفران» ساعت ۳ بامداد به مدت ۶۰ دقیقه با هدف توجه ویژه به نوجوانان در کلیت خانواده و انتقال باورهای دینی به نسل جدید، همراهی بزرگسالان با نوجوانان و کودکان در لحظه های معنوی سحر و احیای آیین های مذهبی و دینی روی آنتن می رود.

وی افزود: «نوسفران» که ویژه ماه مبارک رمضان است در دو بخش زنده و تولیدی تهیه شده و مجری بخش زنده این برنامه همانند سال گذشته سید جواد هاشمی است. آیتم های تولیدی این برنامه شامل خاطرات، نیایش، معارف، قصه گویی چهره های مشهور، مستند روزه، آموزش احکام، حدیث روزه و... است که در طول این مدت برای پخش در برنامه تولید شده است.

تهیه‌کننده برنامه «نوسفران» درباره برخی آیتم های تولیدی این برنامه بیان کرد: آیتم خاطرات محتوایش به اتفاقات و رویدادهایی که برای روزه داران در زمان‌های گذشته رخ داده است برمی‌گردد. آیتم نیایش که سال گذشته با اجرای نجم الدین شریعتی روی آنتن رفت امسال توسط امیرحسین مدرس اجرا می شود. آیتم معارف امسال میزبان حجت الاسلام غیاث است و در مورد مسائل مرتبط با نوجوانان هنگام روزه داری در ماه مبارک رمضان راهنمایی بسیار مفیدی ارائه می دهند و در بخش دیگر میزبان دکتر یونسی روانپزشک است و نقش پدر و مادر و تاثیر ایشان در زندگی نوجوانان مطالبی را بیان می کند.

دیگر عوامل این برنامه عبارتند از کارگردان: علی مختار زاده، مدیرتصویربرداری: رسول خدابنده لو، مدیرتولید: علی محسن سجادی، مدیرروابط عمومی: اشکان حاجی عبدالهی، تدوینگر محمد خندان.

«نوسفران» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما که به تهیه کنندگی اصغرمهدی ابهری از ساعت ۳ بامداد به صورت زنده روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز