اختصاصی برنا:

محبوب‌ ترین کمدین به «فال‌» شهره لرستانی می آید/ پایان نگارش فیلمنامه

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۲۶:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۵۹۴
محبوب‌ ترین کمدین به «فال‌» شهره لرستانی می آید/ پایان نگارش فیلمنامه
داوود صبوری از حضور یکی از کمدین های محبوب در فیلم سینمایی «فال‌» خبر داد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «‌فال‌» دررابطه با ساخت این سناریو به خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا،، گفت: در حال حاضر نگارش این فیلمنامه به پایان رسیده است و با شهره لرستانی نویسنده، کارگردان، بازیگر این اثر مشغول گفتمان در رابطه با بحث بازیگران «فال‌» هستیم.

وی درهمین رابطه اضافه کرد: جریان روایی این سناریو با حضور سه کاراکتر جلو می رود که حضور شهره لرستانی در یکی از این نقش‌ها حتمی است که وی در کنار یکی از محبوب ترین و مشهورترین کمدین‌ های سینمای ایران در این اثر مقابل دوربین خواهند رفت.

صبوری در ادامه اعلام کرد: با توجه به اینکه به تازگی نگارش فیلمنامه به پایان رسیده است، تصور می‌کنم که اوایل تابستان با دریافت پروانه ساخت از اواخر تابستان تولید این سناریو را آغاز کنیم.

این تهیه کننده دررابطه با حال و هوای فیلمنامه‌ «فال‌»، اظهار داشت: داستان این اثر حول محور مشکلاتی اقتصادی است که به نوعی معظلات اجتماعی و اخلاقی زیادی را به ارمغان می آورد که البته نگاه فیلم به این مسئله آغشته به طنزاست.

داود صبوری مجری طرح و سرمایه گذار فیلم سینمایی «این زن حقش را می خواهد‌» است که در هفته های گذشته پروانه نمایش این اثر را دریافت کرده است.

میترا حجار، کامران تفتی، لعیا زنگنه، افسانه پاکرو، روشنک عجمیان، مینا جعفرزاده، رسول توکلی و رضا آشتیانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «این زن حقش را می‌خواهد» با نام قبلی «پانسیون» مضمونی اجتماعی دارد و براساس داستانی واقعی به نگارش درآمده است. فیلم داستان پایداری یک زن را روایت می‌کند که سعی در گرفتن حق قانونی‌اش از طریق مراجع قضایی برای قصاص فردی که او را مضروب کرده دارد...

سایر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:

تهیه‌کننده: ناصر شعبانی، نویسنده: بابک کایدان (بر اساس طرحی از داود صبوری)، مدیر فیلمبرداری: حسن سلطانی، صدابردار: حمید اسلامی، طراح گریم: محمد ضیایی، طراح صحنه و لباس: علی فداکار، تدوین: محسن توکلی، صداگذار: محسن روشن، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، سرمایه‌گذار و مجری طرح: داود صبوری، جانشین تولید: سعید علیجانی، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی مطلبی، عکاس: نرگس مقدسی.

نظر شما