بعد از ماه مبارک رمضان:

کامران تفتی اولین کنسرت خود را برگزار می کند

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۴۸:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۶۱۲
کامران تفتی اولین کنسرت خود را برگزار می کند
کامران تفتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر چند ماه بعد از انتشار اولین آلبوم رسمی خود با نام «عکس زمستونی تهران»، اولین کنسرتش را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا، میثم یوسفی مدیر هنری آلبوم «عکس زمستونی تهران» که چندی پیش به خوانندگی کامران تفتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان روانه بازار موسیقی شد درباره تازه ترین وضعیت برگزاری کنسرت این آلبوم بیان کرد: برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت آلبوم «عکس زمستونی تهران» بعد از پایان ماه مبارک رمضان انجام داده ایم و طبق پیش‌بینی ما یک تا دو هفته بعد از ماه مبارک رمضان اولین کنسرت کامران تفتی برای این آلبوم اجرا می شود.

وی ادامه داد: برگزاری این کنسرت با توجه به حال و هوای موسیقایی آن نیازمند یک سالن با کیفیت و مجهز است که هم اکنون دنبال این هستیم که این فضا برای اجرا مهیا شود. اگر موفق نشدیم گزینه نهایی ما سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران است که امیدوارم در این مورد مشکلی نداشته باشیم.

یوسفی گفت: با توجه به اینکه مجوز آلبوم «عکس زمستونی تهران» مدت ها قبل صادر شده و مسوولان دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نهایت همکاری را با ما داشتند امیدوارم بعد از پروسه دریافت مجوز کنسرت از سوی مراجع ذی صلاح از جمله وزارت ارشاد و اماکن بتوانیم درباره تاریخ دقیق کنسرت نیز اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از مهر، مدیر هنری آلبوم «عکس زمستونی تهران» درباره ترکیب ارکستر نیز توضیح داد: رهبر ارکستر گروه مشخص شده اما با توجه به اینکه هنوز در مرحله انعقاد قرارداد هستیم ترجیح می دهم بعد از طی مراحل نهایی قرارداد، وی را معرفی کنم. البته تمام تلاش ما برای برگزاری کنسرتی است که اجرای زنده آن فرقی با فضای آلبوم نداشته باشد.

آلبوم «عکس زمستونی تهران» اولین آلبوم مستقل کامران تفتی است که روز دوشنبه نهم اسفندماه سال ۹۴ روانه بازار موسیقی شد. آیدا مصباحی تهیه کننده، میثم یوسفی مدیر هنری، بهنام جلیلیان طراح موسیقی، علی اوجی مجری طرح، حسین غیاثی، رامین عبداللهی، سعید رضایی و نسیم کیانی عوامل این آلبوم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز