همراه با ندای وحی از رادیو تهران

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۱:۴۲
کد خبر: ۴۱۴۶۹۷
همراه با ندای وحی از رادیو تهران
اخبار و حواشی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را از ویژه برنامه «ندای وحی» از شبکه رادیویی تهران بشنوید.

به گزارش خبرگزاری برنا، میثم کطائیان تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: به منظور ترویج، توسعه و تعمیق بخشیدن به فعالیت های قرآنی ویژه برنامه «ندای وحی» بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در مصلی امام خمینی (ره) را به صورت زنده پوشش می دهد.

 بنا به گفته این تهیه کننده، گفت وگو با مسئولین برپایی نمایشگاه، غرفه داران و شهروندانی که در نمایشگاه حضور دارند بخش هایی از ویژه برنامه ندای وحی است. در بخش دیگر با حجت الاسلام بحری، کارشناس مذهبی برنامه نیز درباره فضایل ماه مبارک رمضان و نقش قرآن در خانواده و جامعه صحبت می شود.

  وی خاطر نشان کرد: این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی است که از روز جمعه ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود. زهرا افشار نژاد گزارشگر، الهام حاجی نژاد آیتم ساز و محمدرضا پاکزادیان هماهنگی سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

 بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ تا ٢٣ و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز