«دنیای تصویر» با دراکولای عطاران آمد

۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۷:۲۲
کد خبر: ۴۱۵۳۶۸
«دنیای تصویر» با دراکولای عطاران آمد
جدیدترین شماره مجله تخصصی «دنیای تصویر» با معرفی فیلم های روی پرده و همچنین عکسی از «دراکولا» عطاران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جدیدترین شماره ماهنامه «دنیای تصویر» با عکس روی جلدی از رضا عطاران و لوون هفتوان در فیلم «دراکولا» منشر شد.

علی معلم در بخش یادداشت سردبیر این ماهنامه به بعضی آسیب ها و رفتارهای نابهنجار اجتماعی با عنوان گرفتاری خودمانی اشاره کرده و پیش داوری عجولانه، بخل و حسد، غرور و سرمستی، منفعت طلبی و خوخواهی و تفرقه را از جمله این موارد دانست.

در بخشی از این ماهنامه به موفقیت سینمای ایران در کن اشاره شده است و با تصاویری نوعی بازخوانی از رویدادهای کن صورت گرفته است.

گفتگو با جواد نوروزبیگی درباره فیلم «سلام بمئی» بخش دیگری از این ماهنامه است. نوروزبیگی درباره انتخاب بازیگر ایرانی در فیلم بیان کرده است: برای انتخاب بازیگر ایرانی سه شرط داشتیم حدود سنی، زیبایی و تسلط بر زبان انگلیسی و به همین دلیل به محمدرضا گلزار رسیدیم.

در شماره ۲۶۳ ماهنامه «دنیای تصویر» در بخش فیلم های روی پرده گفتگوهایی با امیرشهاب رضویان کارگردان «یک دزدی عاشقانه» و روح الله حجازی نویسنده و کارگردان «مرگ ماهی» انجام شده است.

بخش رویدادهای خارجی «دنیای تصویر»، خبرهایی از دنزل واشنگتن، هان سولو، بندیکت کامبربچ، آرنولد شوارتزنگر و... ارایه کرده است. در این رویدادها به جک هیوستن به عنوان بن هور جدید سینما هم نگاه شده است.

«اژدها وارد می شود»، «تابو»، «چهارشنبه»، «دلبری»، «رسوایی۲» نیز از دیگر فیلم هایی است که در این ماهنامه به آنها پرداخته شده است.

«دنیای تصویر» همچنین پرونده ای برای «پل جاسوسان» به عنوان شخصی ترین فیلم اسپیلبرگ باز کرده و گفتگوهایی از وی و تام هنکس بازیگر این فیلم منعکس شده است.

در پایان این ماهنامه تک گویی هایی از فیلم های رخشان بنی اعتماد به همراه تصاویری از این آثار منتشر شده است که از سال ۶۶ با «خارج از محدوده» آغاز می شود و با «خون بازی» محصول سال ۸۸ پایان می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز