ناگفته‌های یک تهیه کننده سینما و تلویزیون از حبیب محبیان؛

قرار بر خوانندگی حبیب محبیان در تیتراژ سریال بود/ صدای خواننده "مرد تنهای شب"حزن انگیز بود

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۱۵۶۰۳
قرار بر خوانندگی حبیب محبیان در تیتراژ سریال بود/ صدای خواننده مرد تنهای شبحزن انگیز بود
سیدکمال طباطبایی یکی از تهیه کنندگان تلویزیون و سینما با اعلام اینکه صدای حبیب محبیان مورد پسند همگان قرار می گرفت از ارتباط خود با وی سخن گفت.

سید کمال طباطبایی تهیه کننده تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در رابطه با شخصیت مرحوم حبیب محبیان، خاطرنشان ساخت: بیشتر از شاخص‌های صدا و خوانندگی او بنده درگیر مرام و منش شخصیت وی شده بودم که همواره با سعه صدر با مشکلات برخورد می کرد.

وی در همین رابطه افزود: آشنای من با مرحوم محبیان به چندین سال قبل بازمی گردد که در آن زمان  او به دفاتر تهیه کنندگان برای ادامه فعالیت خود در ایران مراجعه می‌کرد، همین مسئله موجب شد که در دفترم میزبان این خواننده شویم و در رابطه با ادامه فعالیت های وی در داخل ایران صحبت کنیم.

این تهیه کننده در رابطه با منزوی بودن این خواننده، گفت: چند بار به وی گفتم چرا فردی را به عنوان مشاور رسانه‌ای یا روابط عمومی خود منصوب نمی‌کند که وی اعلام کرد از حاشیه بیزار هستم و نمی‌خواهم زمینه‌های آن مهیا شود.

کمال طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا به وی پیشنهاد همکاری داده بود، تشریح کرد: چندبار در رابطه با این مسئله با محبیان صحبت کرده بودیم و بیشتر قرار بر این بود که برای تیتراژ پایان سریال از صدای وی استفاده کنیم که این مسئله متاسفانه رخ نداد و هیچگاه در رابطه با نقش آفرینی وی در آثار نمایشی صحبت نکردم و بعید هم می‌دانم که خود او هم به دنبال چنین مسائلی باشد.

تهیه کننده "عزیزم من کوک نیستم" با اشاره به اینکه شعرهای وی موردپسند همگان قرار می گرفت، تصریح کرد: حبیب محبیان از جمله خوانندگانی است که اشعارش موردتوجه مردم عام و حتی مسئولان و جامعه رسانه‌ای موسیقی کشور قرار می گرفت که همین مسئله برای وی امتیاز قابل توجهی به حساب می آمد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر ترانه‌های حبیب محبیبان حزن انگیز بوده است و برای فعالیت او در داخل ایران مشکلی را ایجاد نمی کرده است، گفت: طی صحبت‌های که با وی به عمل آورده بودیم وی به دنبال پیاده سازی برنامه‌های در خصوص فعالیت موسیقایی خود در سال جاری بود که متاسفانه این مسئله محقق نشد و در مجموع انشالله خداوند از سرتقصیرات همه مردگان از جمله حبیب محبیان بگذرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز