سرپرست اداره ارشاد شهرستان بویین زهرا:

فیلم مستند "هیچ" در بویین زهرا رونمایی شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۸:۳۷
کد خبر: ۴۱۵۶۸۳
فیلم مستند هیچ در بویین زهرا رونمایی شد
ابوالفضل جهانگیربخت از رونمایی فیلم مستند "هیچ" به کارگردانی هادی مشهدی بعد از دو سال در سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل جهانگیربخت، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا از تجلیل مجموعه عوامل و دست اندرکاران فیلم مستند "هیچ" به کارگردانی هادی مشهدی، در سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ولایت و رونمایی از لوح فشرده این فیلم خبر داد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا، ساخت اینگونه مستندها را نقطه عطف در شهرستان دانست و اظهار کرد: ما می توانیم با تولید آثار فاخر سینمایی سایر هنرمندان را در ارائه آثار هنری تشویق کنیم.

جهانگیربخت در ادامه، شهرستان بویین زهرا را سرشار از استعدادهای بالقوه دانست و تصریح کرد: اگر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان بتوانند این استعدادها را به بالفعل تبدیل کنند می توانیم فیلم های کوتاهی با موضوعات مختلف را تولید کنیم.

وی در ادامه گفت: تمدن بویین زهرا دارای پیشینه ٩هزار ساله است و مردم این شهرستان دارای فرهنگ بسیار غنی هستند و می توانند خدمات فرهنگی تاثیرگذاری را در سطح شهرستان و استان داشته باشند.

تولید این مستند از سال٩٣ شروع و در سال٩٥ به اتمام رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز