«آبی تر از رویا» در تدارک رفتن به مهمانی تابستانی بچه‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۱۵۸۳۴
«آبی تر از رویا» در تدارک رفتن به مهمانی تابستانی بچه‌ها
مجموعه رئال – انیمیشن «آبی تر از رویا» با حضور گیتی خامنه قرار است در تابستان روی آنتن تلویزیون برود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجموعه رئال - انیمیشن «آبی تر از رویا» به تهیه کنندگی افسانه مهربانی در ۲۹ قسمت ۱۰ دقیقه ای در مرکز صبا تولید شد.

 

این برنامه که تولید آن از آذر ماه ۹۳ به همت گروه خردسال مرکز صبا شروع شده بود به دلیل تنوع داستانی، تعداد زیاد کاراکتر و فضاهای انیمیشنی روند تولید آن به مدت یک سال و نیم طول کشید و این روزها در تکاپوی رساندن خود به قاب تلوزیون است تا مخاطب کودک و نوجوان را در روزهای تابستان سرگرم کند.

در این مجموعه برنامه سعی شده تا با روایت قصه های متنوع در قالب قصه گویی گیتی خامنه و با استفاده از انیمیشن های جالب توجه به مسائل و موضوعات پیرامونی کودکان پرداخته و با به تصویر کشیدن حوادث و اتفاقات مختلف، نکات اخلاقی و رفتاری به کودکان آموزش دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از مهر، از جمله موضوعات قابل پرداخت می توان به آموزش مسائل زیست محیطی، حقوق شهروندی، روابط اجتماعی و مهارت های فردی و اجتماعی به کودکان اشاره کرد.

از عوامل تولید این مجموعه می توان به گیتی خامنه به عنوان طراح و مجری، نوروز عباسی کارگردان، نویسنده و کارگردان هنری (بخش انیمیشن)، مهران آزاده کارگردان بخش تلوزیونی، بهزاد مهدیزاده تدوینگر، حمیدرضا یراقچیان ساخت موسیقی و اعظم دلبری مدیر دوبلاژ اشاره کرد.

نظر شما