کسب «جایزه ملی محیط زیست» توسط تهیه کننده برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه»

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۹:۳۳
کد خبر: ۴۱۵۸۴۷
کسب «جایزه ملی محیط زیست» توسط تهیه کننده برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه»
پرهام دیباج تهیه کننده و مجری برنامه «طبیعت 360 درجه» به پاس اقدامات شاخص خود در حوزه محیط زیست موفق به کسب جایزه ملی محیط زیست گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا، در مراسم یازدهمین دوره اعطای "جایزه ملی محیط زیست" که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید، مجری و تهیه کننده برنامه طبیعت 360 درجه شایسته دریافت جایزه دوم این دوره از مراسم شناخته شد.

گفتنی است اعطای این جایزه با هدف تشویق و قدردانی از تلاش کسانی که در راه حفاظت از محیط زیست راهگشا بوده و تاثیرات علمی و فرهنگی بسزایی در شناخت و توسعه دانش محیط زیست در بین اقشار مختلف جامعه داشته اند، هر ساله به همت نهاد ریاست جمهوری و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.

داشتن ابداعات، اختراعات، خلاقیت ها، ابتکارها و طرح های بارزی که موجب کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از آلودگی هوا یا تخریب محیط زیست در سطح وسیع می‌شود و همچنین ارائه طرح ها، پروژه‌های کاربردی، مطالعات و تحقیقات علمی ارزشمند و موثر در پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست، از محورهای مصوب برای دریافت این جایزه ملی محیط زیست ذکر شده است.

گفتنی است "طبیعت 360 درجه" برنامه ای با موضوع و محوریت محیط زیست شبکه دو است که تا پیش از ایام ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می شد. این برنامه کاری از گروه نهادهای اجتماعی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز