اکران‌های بلیتی جشنواره عمار؛

بلیط ۵۰ هزار تومانی «هنگامه» برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۵:۳۲
کد خبر: ۴۱۶۷۷۳
بلیط ۵۰ هزار تومانی «هنگامه» برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
اهالی لارستان استان فارس هم همراه با نقاط مختلف کشور و در کنار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این شهر، در سه نوبت به تماشای فیلم داستانی «هنگامه» نشستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، اهالی لارستان استان فارس هم همراه با نقاط مختلف کشور و در کنار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این شهر، در سه نوبت به تماشای فیلم داستانی «هنگامه» نشستند.

زهرا خدایار، مسئول اکران فیلم در این باره گفت: بعد از اطلاع از اکران «هنگامه»  به عنوان اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم، ترغیب شدیم که نسبت به اکران آن در دانشگاه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی های لازم، فیلم هنگامه در سه اکران مجزا برای مخاطبان دانشجو و عموم علاقمندان به نمایش درآمد که در مجموع از محل بلیت‌فروشی آن که با قیمت دو هزار تومان بود، مبلغ 400 هزار تومان جمع‌آوری شد.

 این فعال فرهنگی اظهار داشت: برخی هم به نیت از حمایت از فیلم و تولید چنین مبلغ بیشتری دادند که در مجموع 67 هزارتومان هم به این صورت حاصل شد که 50 هزارتومان این مبلغ توسط یک نفر پرداخت شد.

وی در خصوص واکنش مخاطبان نسبت به فیلم بیان کرد: خیلی‌ها در حین تماشای فیلم، تحت تاثیر قرار گرفته و گریه کرده بودند اما می‌گفتند چقدر زود تمام شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: حتی خود ما وقتی فیلم را برای اکران درخواست دادیم فکر می کردیم می توانیم جواب شبهات رایج درباره چرایی حضور مدافعان ایرانی در سوریه را در این فیلم پیدا کنیم ولی این اتفاق چندان محقق نشد اما با وجود این، همین که کاری در زمینه مدافعان حرم، آن هم برای اولین بار ساخته شده است، جای قدردانی و تشکر دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز