دو خبر از رادیو نمایش

روایتی از زندگی حضرت خدیجه/ «با درام‌نویسان» ادامه دارد

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۱:۳۶
کد خبر: ۴۱۷۹۵۱
روایتی از زندگی حضرت خدیجه/ «با درام‌نویسان» ادامه دارد
رادیو نمایش همزمان با وفات حضرت خدیجه(س) یک نمایش پخش می‌کند و برنامه «با درام‌نویسان» هم سراغ سیروس همتی و آثارش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، همزمان با وفات حضرت خدیجه (س) نمایش «نامت نیکوترین است طاهره» از رادیو نمایش پخش می شود.

این نمایش را سعید تشکری بر اساس بخشی از زندگی این بانوی بزرگوار نوشته است و هنرمندانی چون مهرداد عشقیان، رحمان باقریان، نگین خواجه نصیر و احمد ایرانیخواه در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش رادیویی به کارگردانی: بهرام سروری نژاد، تهیه کنندگی: اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری: پیروز صدرایی و افکت: نرگس موسی پور، پنجشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۱:۴۵ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

سیروس همتی با آثارش مهمان رادیو نمایش می شود

بخشی دیگر از برنامه «با درام نویسان معاصر ایران» به آثار سیروس همتی نمایشنامه نویس معاصر ایرانی می پردازد.

در هر قسمت از برنامه  از بین چند اثر از یک نمایشنامه نویس یکی از آثار را انتخاب و سپس قرارهای گفتگو با نمایشنامه نویس گذاشته شده که با آنها درباره مقوله نمایشنامه نویسی بحث و گفتگو می شود.

همچنین در بخشی دیگر اثر منتخب به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«با درام نویسان معاصر ایران» با هدف معرفی فعالیت‌های درام نویسان ایرانی در آیتم های گفتگو ، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه نویسی به صورت هفتگی در ۴ قسمت از رادیو نمایش پخش می شود.

«با درام نویسان معاصر ایران» به نویسندگی و کارگردانی: جواد پیشگر، تهیه کنندگی: محمود احمدی، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت: نرگس موسی پور در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این قسمت از برنامه «با درام نویسان معاصر ایران» ۲۹ خرداد تا اول تیر ماه ساعت ۲۱:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز