در شبکه مستند روی آنتن می رود:

عبدالحمید ارجمند و کمیل سوهانی این هفته در «نردبان» دیدار می کنند

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۱:۲۱
کد خبر: ۴۱۸۱۹۷
عبدالحمید ارجمند و کمیل سوهانی این هفته در «نردبان» دیدار می کنند
برنامه «نردبان» این هفته درباره پژوهش در فیلم مستند است و تعدادی از مستندسازان پیشکسوت و جوان از جمله هنرمندان حاضر در این قسمت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سری جدید برنامه «نردبان» با تهیه کنندگی و اجرای الهام عادلی، چهارمین قسمت خود را برای پخش آماده کرده است.

 
در این قسمت با تمرکز بر موضوع پژوهش در فیلم مستند، عبدالحمید ارجمند پژوهشگر، تهیه کننده و مستندساز از ویژگی و اهمیت های این بخش از مستندسازی سخن می گوید.
 
همچنین کمیل سوهانی که با فیلم مستند «مادرکشی» جایزه بهترین پژوهش را در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت دریافت کرده و مهدی عزتی نیز از دیگر حاضران در قسمت چهارم «نردبان» هستند.
 
«آت چاپار» کاری از حمیدرضا مهر آفرین همراه با نقد و کارشناسی محمود یارمحمدلو روی آنتن می رود و بخش آموزش عکاسی نیز با موضوع سرعت شاتر با حضور سیوا شهباز ضبط شده است.
عماد خدابخش کارگردان، احسان هدایتی فر پژوهش و هماهنگی، سارا نائینیان گرافیست، علیرضا کیایی طراح لوگو، وحید نجف زاده و احمد خلیل اول تصویربردار این برنامه هستند.

چهارمین قسمت از سری جدید برنامه «نردبان» جمعه 28 خرداد ساعت 18 به مدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه مستند می رود و دوشنبه 31 خرداد ساعت 15 بازپخش می شود.

نظر شما