برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر در ایتالیا با کمک ایرانی‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۲۰۰۰۲
برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر در ایتالیا با کمک ایرانی‌ها
تئاتر باران و یک کمپانی تئاتر ایتالیا اولین ورک شاپ بین المللی تئاتر را برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ، مجموعه کمپانی تئاتر باران و کمپانی تئاتر ایتالیایی Teatro Potlach با مشارکت یکدیگر اولین دوره آموزشی بین المللی تئاتر را از ٢١ ژوئن تا ۴ جولای در شهر فارا سابینا در نزدیکی شهر روم ایتالیا برگزار می کنند.

اولین گروه بازیگران و هنرمندان جوان و فعال تئاتر ایران که مجموعه ای از فارغ التحصیلان، بازیگران و کارگردانان تئاتر ایران هستند دوشنبه ٣١ خرداد ماه به این سفر آموزشی خواهند رفت.

در این دوره هنرمندان مختلفی ورک شاپ های خود را در طول جشنواره بینافرهنگی تئاتر تجربی ایتالیا برگزار خواهند کرد. این جشنواره هر ساله در همین تاریخ توسط کمپانی Teatro Potlach به مدیریت کارگردان هنری و مدیر این کمپانی Giuseppe Di Buduo و همراهی یکی از بزرگترین کارگردانان تئاتر معاصر اروپا یوجینیو باربا Eugenio Barba برگزار می شود.

باربا که خود بنیان گذار أودین تئاتر و مدرسه International School of Theatre Anthropology در کشور دانمارک است در این دوره به مدت سه روز ورک شاپ بازیگری و کارگردانی تئاتر خواهد داشت و در پایان ورک شاپ با شرکت کنندگان کارگاهش اش نمایشی را روی صحنه خواهد برد.

دیگر استادان این ورک شاپ ها Keiin Yoshimura کیین یوشیمارا یکی از بزرگترین هنرمندان تئاتر  ژاپن و یکی از بازماندگان تئاتر نو ژاپن، طراح رقص و کارگردان هنری است. او در این دوره به مدت ۵ روز ورک شاپ تئاتر نو برگزار کرده و تکنیک های رقص و بازیگری ژاپنی را به هنرمندان و شرکت کنندگان آموزش می دهد.

این کارگاه بین المللی با مدیریت کیومرث مرادی مدرس و کارگردان تئاتر ایران و مجموعه کمپانی باران برگزار می شود که در این دوره فهیمه امن زاده، خیام وقارکاشانی به عنوان مدیران کمپانی تئاتر باران به همراه تعدادی از هنرمندان فعال تئاتر ایران حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز